  • 1. Data: 2005-05-24 06:47:51
    Temat: Nie bylem na rozprawie - jak to odkrecic? - PILNE
    Od: "Narewda" <t...@w...pl>

    Nie wiem jak to sie stalo ale nie dotarlo do mnie zawiadomienie z Sadu o
    procesie.
    Byc moze nie dotarlo avizo a moze nie odebralem z poczty (duzo podrozuje).
    Co zrobic aby proces mogl byc wznowiony z moja obecnoscia?
    Jakie pismo i na czyje rece wyslac?

    Sprawa bardzo PILNA dzis mija termin zlozenia ew. zazalenia na wyrok.

  • 2. Data: 2005-05-24 07:01:12
    Temat: Re: Nie bylem na rozprawie - jak to odkrecic? - PILNE
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Tue, 24 May 2005 08:47:51 +0200, na pl.soc.prawo, Narewda napisał(a):

    > Sprawa bardzo PILNA dzis mija termin zlozenia ew. zazalenia na wyrok.

    Rozumiem, że został wydany wyrok zaoczny? Czyli piszesz sprzeciw od
    wyroku zaocznego, w pierwszym rzędzie usprawiedliwiasz nieobecność
    (właśnie częstymi podróżami) a następnie wskazujesz na wszelkie
    przesłanki przemawiające przeciwko powództwu.
    Inna sprawa, że jak widzę lubisz ryzyko - zainteresowałeś się sprawą w
    ostatni dzień?!?!?!

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 3. Data: 2005-05-24 07:08:47
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 24.05.2005 Olgierd <n...@n...problem> napisał/a:

> [...]
    > przesłanki przemawiające przeciwko powództwu.
    > Inna sprawa, że jak widzę lubisz ryzyko - zainteresowałeś się sprawą w

    Moze wczoraj odebral poczte?

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 4. Data: 2005-05-24 07:18:45
    Od: "Narewda" <t...@w...pl>

    dziekuje za szybka reakcje :-)

    czy mozecie pomoc w konstrukcji takiego pisma?
    na czyje rece go wyslac?
    czy pismo trzeba zlozyc osobiscie czy tez mozna wyslac poleconym?