  • 1. Data: 2005-05-23 21:06:54
    Temat: tygodnik NIE i zakupiony od pasera dysk twardy
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Zastanawia mnie czemu nikt z tygodnka NIE nie zostal pociagniety do odp
    karnej za zakup
    kradzionej rzeczy. Z tego co pamietam z rozmow z grupy, zakupienie takiej
    rzeczy to pasertwo.

    Ktos moglby mnie oswiecic?

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 2. Data: 2005-05-23 21:19:35
    Temat: Re: tygodnik NIE i zakupiony od pasera dysk twardy
    Od: scream <n...@p...pl>

    Przemek R... napisał(a):
    > Ktos moglby mnie oswiecic?

    dziennikarze nie musza ujawniac zrodel z jakich zdobyli dany material..
    wiec rownie dobrze moga powiedziec "znalezlismy na smietniku" albo
    "przyslali nam poczta.. kto? nie wiemy"

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2005-05-23 21:35:56
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > dziennikarze nie musza ujawniac zrodel z jakich zdobyli dany material..
    > wiec rownie dobrze moga powiedziec "znalezlismy na smietniku" albo
    > "przyslali nam poczta.. kto? nie wiemy"

    ale oni wprost do kamer mowia ze zakupili u pasera. Pokazywali dzis nawet do
    kamer ten dysk, a dysk
    pochodzi z kradziezy i to nie ulega watpliwosci!

    P.

  • 4. Data: 2005-05-23 21:41:38
    Od: scream <n...@p...pl>

    Przemek R... napisał(a):
    > ale oni wprost do kamer mowia ze zakupili u pasera. Pokazywali dzis nawet do
    > kamer ten dysk, a dysk
    > pochodzi z kradziezy i to nie ulega watpliwosci!

    nikt im nie moze udowodnic ze to co mowia to prawda.. skoro nie moga
    ustalic, od kogo kupili, to tak jakby go nie kupili :)

  • 5. Data: 2005-05-23 21:47:22
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > nikt im nie moze udowodnic ze to co mowia to prawda.. skoro nie moga
    > ustalic, od kogo kupili, to tak jakby go nie kupili :)

    ale sa w posiadaniu kradzionej rzeczy. Tak mozna?

    P.

  • 6. Data: 2005-05-23 21:53:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d6tj14$r60$1@inews.gazeta.pl...

    > ale sa w posiadaniu kradzionej rzeczy. Tak mozna?

    nie i wcześniej lub później będą ją musieli oddać.

  • 7. Data: 2005-05-23 21:55:45
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:d6tj14$r60$1@inews.gazeta.pl...

    > nie i wcześniej lub później będą ją musieli oddać.

    a jak to sie ma do oskarzania ludzi np posaidajacych kradzione komorki o
    pasertswto (tzw nieumyslne).
    (tlumacza ze niski koszt komorki juz powinien budzic podejrzenia ze pochodzi
    z kradziezy)

    P.

  • 8. Data: 2005-05-23 22:54:09
    Temat: Odp: tygodnik NIE i zakupiony od pasera dysk twardy
    Od: "albert" <a...@w...pl>

> [...]
    > pasertswto (tzw nieumyslne).
    > (tlumacza ze niski koszt komorki juz powinien budzic podejrzenia ze

    a kto powiedział że ten dysk był tani w zakupie?

  • 9. Data: 2005-05-23 23:02:27
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d6tjgq$t7k$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > pasertswto (tzw nieumyslne).
    > (tlumacza ze niski koszt komorki juz powinien budzic podejrzenia ze

    W tym wypadku nie przejdzie, bo trudno udowodnić, ze oni to zrobili w
    celu wzbogacenia się. Weszli w posiadanie, to od razu powiadomili wszem
    i wobec. Chcą oddać. Znikoma szkodliwość społeczna czynu. To coś, jakbyś
    rower kolegi odkupił od złodzieja, by oddać koledze. niby też paserka,
    ale nikt Cię przecież do sądu nie będzie włóczył.

  • 10. Data: 2005-05-24 08:10:54
    Od: CN <b...@h...com>

    Przemek R... napisał(a):
    > Zastanawia mnie czemu nikt z tygodnka NIE nie zostal pociagniety do
    > odp karnej za zakup kradzionej rzeczy. Z tego co pamietam z rozmow z
    > grupy, zakupienie takiej rzeczy to pasertwo.

    A mnie dodatkowo zastanawia jaka jest wartość dowodowa takich dysków,
    skoro bez najmniejszego problemu można spreparować zawartość dowolnego
    dysku - nagrać cokolwiek z dowolną datą i nawet pogrzebać w odpowiednich
    strukturach dysku, aby śladu nie było po ewentualnych modyfikacjach.
    /CN