  • 41. Data: 2009-03-11 21:45:15
    Temat: Re: durne deklaracje w umowie OC poj mech.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e32twf379akg.svog03sek0o6.dlg@40tude.net AdamS
    <a...@c...interia.pl> pisze:

    > Ja miałem inaczej z ta firmą składke co prawda razem a AC wyliczyłem na
    > stronie po czym zadzwoniłem i dodatkowo otrzymałem 10% rabatu po
    > negocjacjach :)

    > Wcześniej byłem w liberty direct ale wkurzyło mnie to że
    > zmieniając samochód na nowszy z dwukrotnie mniejszym silnikiem składka oc
    > nawet nie drgnęła?!?
    Mnie na to towarzystwo wkurzyło co innego. Jak się wdzierali na nasz rynek
    to zrobili taką kampanię, że w telewizorze ciągle był żenujący Mariusz "Max"
    Kolonko, a na skrzyżowaniach stały panienki przebrane za statuę wolności,
    rozdawały nachalnie ulotki i listki zapachowe do auta.
    I te listki były strasznie śmierdzące... :)))

    > Rozpatrując same OC najtaniej było w mDirect mbanku
    To może zależeć (i pewnie zależy) od konkretnego klienta, tzn. jego
    "parametrów".

    --
    Jotte

  • 42. Data: 2009-03-11 21:49:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gp7v7d$r15$1@news.onet.pl Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    <m...@t...waw.pl> pisze:

    > Spróbuj *logicznie* wytłumaczyć, dlaczego wysokość składki OC miałaby
    > zależeć akurat od pojemności czy mocy silnika.
    To bardzo proste.
    Samochód z dużym silnikiem jest bardzieł łykający (lej w baku).
    Duża moc nie bierze się zasadniczo z powietrza, tylko z pojemności.
    Duże, szybkie, mocne samochody są zwykle dobrze wyposażone i drogie.
    A więc takie auto jest kosztowne w zakupie i przede wszystkim w
    eksploatacji.
    Na kosztowne auto stać zamożnego.
    No to niech płaci.

    --
    Jotte

  • 43. Data: 2009-03-12 08:23:03
    Od: AdamS <a...@c...interia.pl>

    Dnia Wed, 11 Mar 2009 22:45:15 +0100, Jotte napisał(a):

    > rozdawały nachalnie ulotki i listki zapachowe do auta.
    > I te listki były strasznie śmierdzące... :)))

    Te listki dostałem razem z polisą oprócz nich był też podręczny atlas
    drogowy i kamizelka odplaskowa :)

    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 44. Data: 2009-03-12 08:27:23
    Od: AdamS <a...@c...interia.pl>

    Dnia Wed, 11 Mar 2009 10:11:07 +0100, Maciej Bebenek (news.onet.pl)
    napisał(a):

    > Spróbuj *logicznie* wytłumaczyć, dlaczego wysokość składki OC miałaby
    > zależeć akurat od pojemności czy mocy silnika.

    Nie będę próbował, ale skoro u innych ubezpieczycieli pojemność ma wpływ na
    wysokość co w moim przypadku powoduje jej zmniejszenie to na siłę nie będę
    u takiego co byc może logicznie mysli. Efekt końcowy taki, że w cenie OC u
    jednego u drugiego mam pakiet OC+AC

    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 45. Data: 2009-03-12 08:28:31
    Od: AdamS <a...@c...interia.pl>

    Dnia Wed, 11 Mar 2009 11:42:17 +0100, Big Jack napisał(a):

    > Inną sprawą są zwyżki i zniżki. BTW, czy w jakimś TU pojemność silnika nie
    > ma wpływu na tę składkę? Mowa o autach osobowych.

    No własnie wychodzi, że liberty direct nie ma wpływu

    --
    Pozdrawiam AdamS

  • 46. Data: 2009-03-13 13:41:33
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>