  • 1. Data: 2009-03-09 15:59:01
    Temat: Postępowanie ścigane z urzędu - pytanie.
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    Witam.
    Jeżeli jestem w sprawie stroną, a jedynie 'wątkiem' przyczynowo skutkowym,
    i to z mojego powodu(ale nie z mojego pozwu) oskarżony staje przed sądem
    czy istnieje możliwość abym był informowany o poczynaniach sądu?
    Albo chociaż żebym otrzymał sam wyrok?

    Z góry dzięki.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 2. Data: 2009-03-09 16:00:08
    Temat: Re: Postępowanie ścigane z urzędu - pytanie.
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Mon, 9 Mar 2009 16:59:01 +0100
    Sqeeb <s...@i...community> wrote:

    > Jeżeli jestem w sprawie stroną, a jedynie 'wątkiem' przyczynowo skutkowym,

    Miało być 'jeżeli nie jestem w sprawie', przepraszam za tą wpadke... ;-]

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 3. Data: 2009-03-09 17:01:26
    Od: ".Artur." <mc_artur{no_spam}@op.pl>

    Sqeeb pisze:

    > Miało być 'jeżeli nie jestem w sprawie', przepraszam za tą wpadke... ;-]

    Korzystaj z funkcji "wycofaj wiadomość"

  • 4. Data: 2009-03-09 19:10:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    y...
> [...]
    > i to z mojego powodu(ale nie z mojego pozwu) oskarżony staje przed sądem
    > czy istnieje możliwość abym był informowany o poczynaniach sądu?

    Możesz to jakoś po ludzku napisać? Jesteś zawiadamiającym, pokrzywdzonym,
    świadkiem?

  • 5. Data: 2009-03-09 20:21:50
    Temat: Re: Postępowanie ?cigane z urzędu - pytanie.
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Mon, 9 Mar 2009 20:10:16 +0100
    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Możesz to jakoś po ludzku napisać? Jesteś zawiadamiającym, pokrzywdzonym,
    > świadkiem?

    Pokrzywdzonym. Ale sprawa jest z urzędu, ja nigdzie pisma nie zanosiłem.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 6. Data: 2009-03-09 20:40:59
    Temat: Re: Postępowanie ?cigane z urzdu - pytanie.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Sqeeb" <s...@i...community> napisał w wiadomości
    y...
    > Pokrzywdzonym. Ale sprawa jest z urzędu, ja nigdzie pisma nie zanosiłem.

    Jako pokrzywdzonemu przysługuje Ci prawo wglądu do akt, bez względu na to,
    czy coś gdzieś zanosiłeś, czy nie. Po zakończeniu postępowania przyjdzie Ci
    informacja. Wówczas możesz zostać oskarżycielem posiłkowym, czyli przed
    sądem być normalnie stroną. Jak nie, to i tak na samym końcu dostaniesz z
    sądu informację.

  • 7. Data: 2009-03-10 15:28:11
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Mon, 9 Mar 2009 21:40:59 +0100
    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

> [...]
    > informacja. Wówczas możesz zostać oskarżycielem posiłkowym, czyli przed
    > sądem być normalnie stroną. Jak nie, to i tak na samym końcu dostaniesz z

    Sytuacja wygląda tak, że byłem pasażerem samochodu podczas wypadku.
    No a że hospitalizacja trwała dlużej niż 7 dni to sprawa poszła do sądu.
    W takiej sytuacji też dostanę zawiadomienie/informację o wyroku?

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb

  • 8. Data: 2009-03-11 07:41:54
    Od: tokaj1 <t...@p...onet.pl>

    On 10 Mar, 16:28, Sqeeb <s...@i...community> wrote:

> [...]
    > No a że hospitalizacja trwała dlużej niż 7 dni to sprawa poszła do sądu.
    > W takiej sytuacji też dostanę zawiadomienie/informację o wyroku?

    Dla Ciebie najważniejsze jest odszkodowanie. Zbieraj dokumentację aby
    potem starać się o odszkodowanie z tytułu OC sprawcy. I nie
    bagatelizuj tego bo możesz z tego mieć całkiem niezłą kasę.
    Podrawiam: Jurek

  • 9. Data: 2009-03-11 11:40:28
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    On Wed, 11 Mar 2009 00:41:54 -0700 (PDT)
    tokaj1 <t...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > potem starać się o odszkodowanie z tytułu OC sprawcy. I nie
    > bagatelizuj tego bo możesz z tego mieć całkiem niezłą kasę.

    Odpowiedź jest nie na temat.
    Nie wiesz co jest dla mnie najważniejsze.

    Ponawiam ostatnie pytanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sqeeb