  • 1. Data: 2009-03-09 21:30:06
    Temat: Działka z Urzędu Miasta
    Od: "after" <a...@...pl>

    Witam,
    planuję zakup działki z Urzędu Miasta, jednakże w informacji przetargowej
    zawarta jest informacja, iż działka nie posiada pokrycia w miejscowym planie
    zagospodarowania przestrzennego miasta (przystąpiono do jego sporządzenia).

    Co to oznacza i jakie przez to mogą być problemy (rzeczy, które trzeba
    będzie ewentualnie załatwić, aby móc zacząć budowę)?

    z gory dziekuje

  • 2. Data: 2009-03-09 22:12:25
    Temat: Re: Działka z Urzędu Miasta
    Od: "Piotr Kondeusz" <p...@i...pl>

    Użytkownik "after" <a...@...pl> napisał w wiadomości

    > Co to oznacza i jakie przez to mogą być problemy (rzeczy, które trzeba
    > będzie ewentualnie załatwić, aby móc zacząć budowę)?

    Mogą Ci odmówić wydania decyzji o warunkach zabudowy.. Bądź ostrożny u nas
    kantują na każdym kroku. Sami nie wiedzą co mają w papierach.

    Ja mam dopiero horror. Jest plan zagospodarowania przestrzennego, Gmina w
    drodze przetargu sprzedała działki przeznaczone na budowę. A w miejscowym
    planie zagospodarowania przestrzennego jest napisane, że możliwe jest tylko
    podłączenie się do zaprojektowanej kanalizacji..
    Nie ma kanalizacji i nie mogę wybudować szamba, bo nie dostanę warunków
    podłączenia do zbiornika bezodpływowego :)

    Pozdrawiam

    Piotr Kondeusz

  • 3. Data: 2009-03-09 22:54:00
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    A nie możesz przypadkiem zrobić rozsączania biologicznego?
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-03-09 23:25:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > Co to oznacza i jakie przez to mogą być problemy (rzeczy, które trzeba
    > będzie ewentualnie załatwić, aby móc zacząć budowę)?

    Czasem problemy, a czasem może być i zysk (np. budynki w sąsiedztwie są
    podobne do tego, jaki masz w planach, ale w planie już na niego zgody by nie
    było).
    Sąsiad tak garaż w granicy wybudował, mimo że ten z którym graniczył nie
    chciał się zgodzić.

  • 5. Data: 2009-03-09 23:39:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Kondeusz pisze:

> [...]
    > Nie ma kanalizacji i nie mogę wybudować szamba, bo nie dostanę warunków
    > podłączenia do zbiornika bezodpływowego :)

    Zostaje tylko biologiczna oczyszczalnia dająca na wyjściu (przynajmniej
    formalnie) wodę np. drugiej klasy czystości, która będzie się nadawać do
    podlewania ogródka.

    Bo z normalnym rozsączaniem też możesz mieć problem.

  • 6. Data: 2009-03-10 00:11:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > Zostaje tylko biologiczna oczyszczalnia dająca na wyjściu (przynajmniej
    > formalnie) wodę np. drugiej klasy czystości, która będzie się nadawać do
    > podlewania ogródka.

    Na szambo się nie zgodzą, a na oczyszczalnię tak?
    Marzenie ściętej głowy.

    Mnie się udało fuksem, pewnie dlatego że zgłaszałem miesiąc po wycofaniu
    obiektów tego typu z obowiązku otrzymania pozwoleń, rok po jej wykonaniu już
    pozwoleń na oczyszczalnie sąsiadom dawać nie chcieli.

  • 7. Data: 2009-03-10 01:03:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cavallino pisze:

    > Na szambo się nie zgodzą, a na oczyszczalnię tak?
    > Marzenie ściętej głowy.

    Przeczytaj warunki.

    > Mnie się udało fuksem, pewnie dlatego że zgłaszałem miesiąc po wycofaniu
    > obiektów tego typu z obowiązku otrzymania pozwoleń, rok po jej wykonaniu
    > już pozwoleń na oczyszczalnie sąsiadom dawać nie chcieli.

    Może nie mieli oczyszczalni tylko "oczyszczalnię" - czyli zbiornik
    gnilny i rozsączanie tych nieco przetworzonych ścieków po terenie.

  • 8. Data: 2009-03-10 08:53:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > Może nie mieli oczyszczalni tylko "oczyszczalnię" - czyli zbiornik
    > gnilny i rozsączanie tych nieco przetworzonych ścieków po terenie.

    A ten cudzysłów to z jakiego powodu?
    Ty mówisz o jakiejś innej?
    W sensie skuteczniejszej czy jak?

  • 9. Data: 2009-03-10 13:38:34
    Od: Luke <l...@w...pl>

    zanim przystąpisz do przetargu sprawdz studium ( jeżeli jest) a jeżeli
    go nie ma to możesz wystąpić o decyzję o warunkach zabudowy. Musisz
    określić co byś chciał budować na tej działce i załączyć trochę
    dokumentacji geodezyjno-kartograficznej. Koszt wydania takiej decyzjo
    to ok 150zł.

  • 10. Data: 2009-03-10 17:58:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Cavallino pisze:

    > A ten cudzysłów to z jakiego powodu?
    > Ty mówisz o jakiejś innej?

    Ano. Zamiast samego zbiornika gnilnego - jeszcze drugi z natlenianiem i
    jeszcze z reguły osobny osadnik.

    Są też oczyszczalnie trzcinowe (tylko sporo zajmują).

    > W sensie skuteczniejszej czy jak?

    Dającej na wyjściu przy w pełni poprawnym działaniu wodę 2. klasy czystości.