  • 1. Data: 2009-03-10 10:08:11
    Temat: Umowa o dzieło...
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    Wykonałem dzieło...
    Termin wystawienia rachunku - 7 dni po ostatnim odbiorze prac. Kto
    wystawia rachunek ja czy zlecający mi dzieło?

    Jakie koszty? Prawdopodobnie zalicza się to pod prawa autorskie...

    Jeśli nie dostałem nadal pieniędzy - minęło już prawie 3 m-ce... to
    gdzie się zgłosić? Jakie odsetki naliczyć?

    Dzięki za wszelkie info...

  • 2. Data: 2009-03-10 10:13:02
    Temat: Re: Umowa o dzieło...
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "WaskiDiver" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wykonałem dzieło...
    > Termin wystawienia rachunku - 7 dni po ostatnim odbiorze prac. Kto
    > wystawia rachunek ja czy zlecający mi dzieło?

    Ty.

    > Jakie koszty? Prawdopodobnie zalicza się to pod prawa autorskie...

    Jesli si ezalicza, to 50%, jesli nie - 20%. Oczywiscie to tylko koszty
    "wirtualne", pomjiejszajace podstawe opodoatkowania. Ty te "koszty"
    normalnie dostajesz.

    > Jeśli nie dostałem nadal pieniędzy - minęło już prawie 3 m-ce... to gdzie
    > się zgłosić? Jakie odsetki naliczyć?

    Przede wszystkim wystawic rachunek.
    Wszelkei odsetki bedzie mogl naliczac od wystawienia rachunku (i po uplywie
    okreslonego w nim terminu platnosci - np. 3 dni od otrzymania rachunku).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-03-10 10:52:19
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    SDD pisze:

> [...]
    > okreslonego w nim terminu platnosci - np. 3 dni od otrzymania rachunku).

    Obowiązuje jakiś wzór rachunku?

    Pozdr.
    WD

  • 4. Data: 2009-03-10 13:05:31
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Obowiązuje jakiś wzór rachunku?

    Nie.
    Ale jest mnostwo roznych gotowych wzorow, z ktorych mozna skorzystac.
    Wazne, by znalazla sie tam kwota, odniesienie , do tkotrej to jest umowy i
    wyliczenie podatku, KUP i kwoty netto

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-03-10 13:07:06
    Od: WaskiDiver <w...@p...onet.pl>

    SDD pisze:
> [...]
    > Ale jest mnostwo roznych gotowych wzorow, z ktorych mozna skorzystac.
    > Wazne, by znalazla sie tam kwota, odniesienie , do tkotrej to jest umowy i

    Spoko
    Dzięki.

  • 6. Data: 2009-03-10 13:21:53
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>