  • 1. Data: 2012-10-14 11:00:32
    Temat: [drogowo] z czyjego ubezpieczenia poszłaby naprawa samochodów...
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    ... w sytuacji następującej.

    Odwiedził mnie znajomy, którego nie widziałem chyba ze 2 lata i
    podziwiał mój zakup samochodowy. Poprosił mnie o kluczyki, żeby się
    kawałek przejechać. Widocznie nie do końca opanował francuską myśl
    techniczną gdyż przy ruszaniu wyrwał gwałtownie do przodu. Wszystko
    skończyło się dobrze, rumaka szybko opanował i sytuacja była opanowana.
    Problem w tym, że gdyby go jednak nie opanował to zabrakło metra żeby
    uderzył... we władne auto zaparkowane przed moim samochodem!

    W przypadku kolizji i widocznych uszkodzeń na obu samochodach jak
    wyglądała by kwestia ubezpieczeń.

    Szkoda liczona by była na moim ubezpieczeniu?