  • 1. Data: 2012-10-12 21:43:44
    Temat: rozdaje mój nr tel
    Od: "katastrofa" <k...@a...at>

    dzień dobry bardzo

    Siądka z byłego miejsca zamieszkania podaje mój prywatny numer telefonu
    wszsytkim, którzy o mnie zapytają. Numer kiedyś podałam jej na kontakt ze
    mną - po sąsiedzku. Jednak zdecydowanie nie życzę sobie, aby podawała go
    komukolwiek (już nie wspominając, że bez uzgodnienia ze mną).
    - Jakie pismo mogę owej sąsiadce wystosować (chciałabym jej przekazać na
    piśmie - najlepiej poleconym), żeby zaprzestała roporządzać informacją o
    mnie?

    z góry bardzo dzięki za pomoc

  • 2. Data: 2012-10-12 21:47:55
    Temat: Re: rozdaje mój nr tel
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    katastrofa wrote:
> [...]
    > - Jakie pismo mogę owej sąsiadce wystosować (chciałabym jej przekazać na
    > piśmie - najlepiej poleconym), żeby zaprzestała roporządzać informacją o

    zmien numer telefonu.

  • 3. Data: 2012-10-12 22:09:54
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-12 21:43, katastrofa pisze:
> [...]
    > - Jakie pismo mogę owej sąsiadce wystosować (chciałabym jej przekazać na
    > piśmie - najlepiej poleconym), żeby zaprzestała roporządzać informacją o

    "Informuję Panią, że mój nr tf w połączeniu z moim nazwiskiem stanowi
    dane osobowe w rozumieniu Ustawy [..] i jako takie podlega szczególnej
    ochronie. Nadmieniam, że nie udzieliłam Pani zgody na przetwarzanie, a
    zwłaszcza udostępnianie moich danych osobowych innym osobom. Żądam
    zaprzestania ich przechowywania i udostępniania oraz wzywam do
    przekazania mojego żądania osobom, którym moje dane już Pani
    udostępniła. Przypadki nieuprawnionego udostępniania i przetwarzania
    moich danych osobowych będę zgłaszała stosownym organom".

    Powinno wystarczyć... :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 4. Data: 2012-10-12 22:12:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 12 października 2012 21:43:33 UTC+2 użytkownik katastrofa napisał:

    > z g�ry bardzo dzi�ki za pomoc

    Poproś sąsiadkę żeby nie udostępniała Twojego numeru windykatorom i innym
    poszkodowanym;)

  • 5. Data: 2012-10-12 23:25:49
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "katastrofa" <k...@a...at> napisał w wiadomości
> [...]
    > - Jakie pismo mogę owej sąsiadce wystosować (chciałabym jej przekazać na
    > piśmie - najlepiej poleconym), żeby zaprzestała roporządzać informacją o

    Przeleć sąsiadkę?

  • 6. Data: 2012-10-13 06:55:36
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-12 23:25, Jarek S. pisze:

    > Przeleć sąsiadkę?

    Co Ty tu jakieś lesbijskie zachowania promujesz?
    :)

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 7. Data: 2012-10-13 10:31:50
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 12 Oct 2012, SQLwiel wrote:

    > Żądam zaprzestania ich przechowywania

    IMHO to jest błąd.
    Nie da się skutecznie zakazać, i to z dwu powodów (po pierwsze, nie
    podlega jako "notatka osobista", po drugie, sąsiad może mieć różne
    powody cywilnoprawne do ewentualnych roszczeń).

    Błąd dlatego, że w razie dalszego zaogniania sporu takie oczywiście
    bezprawne żądania będą stanowiły oś jej zarzutów :)

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2012-10-13 11:26:23
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    > Błąd dlatego, że w razie dalszego zaogniania sporu takie oczywiście
    > bezprawne żądania będą stanowiły oś jej zarzutów :)

    Czyżby?
    Jakaż szykana może mnie spotkać, jeśli Ci napisze, że żądam, abyś swoją
    żonę bzykał 2x dziennie? Albo, że żądam pokoju na świecie, obniżenia
    temperatury na Saharze, czy-co...?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 9. Data: 2012-10-13 12:13:01
    Od: liquidmolly <b...@a...invalid>

    On Sat, 13 Oct 2012 11:26:23 +0200, SQLwiel wrote:

> [...]

    Podasz przepis (nie lobotomia), który wymaże numer z pamięci osobnika
    gatunku homo sapiens?

    > Czyżby?
    > Jakaż szykana może mnie spotkać, jeśli Ci napisze, że żądam, abyś swoją
    > żonę bzykał 2x dziennie?

    Nie zmieniaj tematu... Czym innym jest bzykanie, a czym innym zapomnienie o
    tym bzykaniu

    > Albo, że żądam pokoju na świecie, obniżenia
    > temperatury na Saharze, czy-co...?

    O widzisz, powróciłeś na właściwa ścieżkę rozumowania -- żądasz czegoś
    praktycznie niemożliwego, znaczy podkładasz się, i w razie zaogniania sporu
    na jakieś badania psychiatryczne możesz zostać skierowany...

  • 10. Data: 2012-10-13 12:42:29
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-13 12:13, liquidmolly pisze:

    > O widzisz, powróciłeś na właściwa ścieżkę rozumowania -- żądasz czegoś
    > praktycznie niemożliwego, znaczy podkładasz się, i w razie zaogniania sporu
    > na jakieś badania psychiatryczne możesz zostać skierowany...

    Powiedz to tym debilom od Globcia, a najlepiej zamknij ich wszystkich u
    czubków.

    Mnie chodziło o to, że żądanie nierealne czy bezprawne nie jest podstawą
    do szykan, karania, czy-co. A żądanie zaprzestania przechowywania danych
    jest jak-najbardziej ustawowo uzasadnionym żądaniem zaprzestania
    przetwarzania. Że niewykonalnym - cóż, takie mamy ustawy, jakich
    ustawotfurcuff.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.