  • 1. Data: 2003-12-14 10:18:11
    Temat: dowód osobisty a ZUS
    Od: "K-2" <b...@i...pl>

    Czy mam obowiązek powiadomienia ZUS-u ( jestem emerytem ) o zmianie
    dowodu osobistego i z czego to wynika ?
    Pozdrawiam
    dwaKa

  • 2. Data: 2003-12-14 12:53:52
    Temat: Re: dowód osobisty a ZUS
    Od: "Bogdan" <b...@w...pl>

    Z tego co wiem to obowiazek taki jest wobec Urzedu Skarbowego, i za
    niedopelnienie go mozna dostac kare pieniezna

    Ale Urzad skarbowy nie ma czasu na wyszukiwanie osob ktore tego obowiazku
    niedopelnily. Oj co to by byla za kasa za dla skarbu panstwa.
    Wystarczy tylko przeanalizowac ile w danym roku wydano nowych d.o. a ile
    bylo zgloszen do US ?????