  • 1. Data: 2006-09-21 15:34:34
    Temat: WKU -> jak to potraktowac?
    Od: haste <g...@w...gmail.com>

    Witam...

    Dzis po pracy przjezdzam sobie pod dom, wchodzac przez brame nadepnalem
    na list - niespodziewanie adresoway do mnie :)...Jest to list z WKU.
    Lezal od sobie w trawie...
    Podnioslem przeczytalem "Wezwanie do powszechnego obowiazku
    obrony"...Pani listonosz najwyrazniej usadowila go w plocie w taki
    sposob, iz sobie spadl...
    Czy tak dostarczaona korespondencje z WKU moge sopkojnie zignorowac, czy
    lepiej jednak zawiesc im zaswiadczenie o studiach (data na pismie mi
    wyjatkowo nieodpowiada - jestem wtedy na szkoleniu)?
    Wolalbym poczekac na jakis polecony, jednak czy moga wyciagnac z tego
    tytulu jakies konsekwencje?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-09-21 16:24:58
    Temat: Re: WKU -> jak to potraktowac?
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "haste" <g...@w...gmail.com> napisał w wiadomości

    > Wolalbym poczekac na jakis polecony, jednak czy moga wyciagnac z tego
    > tytulu jakies konsekwencje?

    Jeśli Ci udowodnią, że go otrzymałeś...

    Inna sprawa, że to twój obowiązek jest zanieść do WKU zaświadczenie
    potwierdzające, że się uczysz i WKU wcale Cię w tej sprawie nie musi
    wzywać - to jest twój obowiązek.

  • 3. Data: 2006-09-21 16:34:27
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 21-09-2006 o 18:24:58 Marcin Wasilewski <j...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Inna sprawa, że to twój obowiązek jest zanieść do WKU zaświadczenie
    > potwierdzające, że się uczysz i WKU wcale Cię w tej sprawie nie musi

    Innymi slowy przyjdz kiedy chcesz i zanies zaswiadczenie. U mnie wygladalo
    to dosc dziwnie bo pani w okienku sie wydarla 'po kiego grzyba pan nam tu
    przychodzi ... bylo poczekac az wyslemy polecony'. Ja odpowiadam wtedy
    'rok temu kazaliscie przyjsc za 12 miesiecy to jestem' :)

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 4. Data: 2006-09-21 17:32:22
    Od: haste <g...@w...gmail.com>

    Jasko Bartnik napisał(a):
> [...]
    > pan nam tu przychodzi ... bylo poczekac az wyslemy polecony'. Ja
    > odpowiadam wtedy 'rok temu kazaliscie przyjsc za 12 miesiecy to jestem' :)

    Zeby ustrzec sie przed podobna sytuacja jak Twoja, chyba poczek na
    spokojnie na polecony - po co mam wysluchowac pani / pana w okienku.
    Pozatym od swoich petentow wymagaja wiele, a sami nie moga nawet
    poleconego wyslac....

  • 5. Data: 2006-09-21 18:04:22
    Od: cepik <r...@i...pl>

    haste wrote:

> [...]
    > spokojnie na polecony - po co mam wysluchowac pani / pana w okienku.
    > Pozatym od swoich petentow wymagaja wiele, a sami nie moga nawet

    wymelduj sie czasowo na pobyt za granica np. w celach zarobkowych... na 12
    miesiecy czy dluzej nawet. bedzie spokoj....

    pozdrawiam
    cepik

  • 6. Data: 2006-09-21 19:41:56
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 21-09-2006 o 20:04:22 cepik <r...@i...pl> napisał(a):

    > wymelduj sie czasowo na pobyt za granica np. w celach zarobkowych... na
    > 12 miesiecy czy dluzej nawet. bedzie spokoj....

    I zgaduje, ze ma tez powiadomic WKU o zmianie miejsca zamieszkania?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 7. Data: 2006-09-22 07:02:20
    Od: cepik <r...@i...pl>

    Jasko Bartnik wrote:

    > I zgaduje, ze ma tez powiadomic WKU o zmianie miejsca zamieszkania?

    niech wysle kogos z rodziny z informacja, ale pod zadnym pozorem nie moga
    nic podpisywac!!! slowna informacja i tyle.

    cepik

  • 8. Data: 2006-09-22 08:01:18
    Od: Sebcio <s...@w...com>

    cepik napisał(a):

    > niech wysle kogos z rodziny z informacja, ale pod zadnym pozorem nie moga
    > nic podpisywac!!! slowna informacja i tyle.

    Bardzo głupi pomysł. Po zmianie przepisów nie ma co grać na zwłokę, to
    o czym piszesz powyżej to niedopełnienie wojskowego obowiązku
    meldunkowego. W ten sposób tylko będzie przeciągał sprawę w
    nieskończoność i nigdy nie będzie miał uregulowanego stosunku.

    Chłopak pisał że jest studentem - niech zaniesie zaświadczenie o
    studiowaniu i uczy się pilnie dalej. Jest olbrzymia szansa że po
    zakończeniu studiów MON przeniesie go do rezerwy bez odbycia służby
    wojskowej.

    Teraz nie warto kombinować na lewo - przed trzydziestką każdemu
    normalnemu facetowi przychodzi do głowy by mieć stabilną sytuację
    zawodową i rodzinną. W tej stabilizacji zaległości z armią skutecznie
    przeszkadzają.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 9. Data: 2006-09-22 09:01:08
    Od: m...@g...com

    haste wrote:

> [...]
    > wyjatkowo nieodpowiada - jestem wtedy na szkoleniu)?
    > Wolalbym poczekac na jakis polecony, jednak czy moga wyciagnac z tego

    A czy nie masz na poczcie zamówionej "usługi" żeby polecone dostarczać do
    skrzynki?. Wtedy takie zawieszenie na płocie byłoby defacto dostarczeniem
    poleconego (i udowodnij że nie :) )

    p. m.

  • 10. Data: 2006-09-22 09:41:25
    Od: haste <g...@w...gmail.com>

    m...@g...com napisał(a):
    > A czy nie masz na poczcie zamówionej "usługi" żeby polecone dostarczać do
    > skrzynki?. Wtedy takie zawieszenie na płocie byłoby defacto dostarczeniem
    > poleconego (i udowodnij że nie :) )

    Nigdy nie podpisywalem niczego dla poczty (poza kilkoma poleconymi),
    czyli napewno czegos takiego nie ma :P