  • 1. Data: 2005-07-21 15:45:08
    Temat: domniemanie niewinności?
    Od: "xxx" <m...@i...pl>

    witam wszystkich, prosze o pomoc jak uchylić postanowienie sądu oddalające
    zażalenie na zatrzymanie.Nie wdając się w szczegóły w postanowieniu sąd
    napisał iż zatrzymanie było zasadne gdyż inny sąd wydał w tej sprawie wyrok
    uznając mnie winnym. (lecz wyrok ten nie jest prawomocny , był nakazowy i
    złożyłem sprzeciw), czy to jest możliwe aby sąd w uzasadnieniu podpierał się
    nieprawomocnym wyrokiem (co z zasadą domniemania niewinności) bardzo proszę
    o pomoc jak to uchylić lub zaskarżyć?