  • 31. Data: 2005-04-27 03:00:20
    Temat: Re: domena tusk.pl
    Od: me <m...@w...net>

    Piotr VaGla Waglowski wrote:

    > Sam jestes idiota :) (O nie! Znizylem sie do tego...) Alternatywne
    > rozstrzyganie sporow jest rownie uprawnione, dla przykladu - sadownictwo
    > polubowne,

    nieistnieje w USA o ktorymmowisz glupcze.

    > arbitraz

    Nie jest wykladnia prawa i z pewnoscia nie zastepuje sadow. Podales
    link, nawet nie wiedzac o co chodzi. Teraz szukasz tylnego wyjscia.

    > i mediacja.

    Czesc zwyklego procesu cywilnego. Porozumienie zawarte z pomoca
    mediatora musi byc zatwierdzone przez sad.

    Ten twoj "wyrok" podany w linku to drobne oszustwo i tyle. Zadna
    wykladnia prawa. Zreszta poszkodowany tym "wyrokiem" powinien pozwac
    Hillary (42 USC 1983) i dorzucic tego Murzyna do sprawy i dochodzic
    dodatkowego roszczenia za "impersonating federal agency".

  • 32. Data: 2005-04-27 09:00:52
    Od: Piotr VaGla Waglowski <v...@v...dousuniecia.pl>

    me napisal/a w dniu 2005-04-27 05:00:
    > nieistnieje w USA o ktorymmowisz glupcze.

    O Wielki! O Przewspanialy! Swiatynio Madrosci! Ucz nas!
    v.

    --
    Prawo w sieci. Zarys regulacji internetu
    http://helion.pl/ksiazki/prasie.htm

  • 33. Data: 2005-04-27 12:50:07
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 27 Apr 2005 11:00:52 +0200,
    Piotr VaGla Waglowski <v...@v...dousuniecia.pl> screamed:

    > O Wielki! O Przewspanialy! Swiatynio Madrosci! Ucz nas!

    Popieram. Byleby uczyl ciszy badz nieistnienia. (;

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 14:49:34 user up 10594 days, 2:44, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    He who laughs last thinks Slowest! (from Rex Nall)

  • 34. Data: 2005-04-27 13:12:43
    Od: kor <k...@e...net>

    Piotr VaGla Waglowski wrote:

    > O Wielki! O Przewspanialy! Swiatynio Madrosci! Ucz nas!
    > v.

    Zaplac. U mnie bezplatnych obiadzikow nie zjesz. Przepisujesz oczywiste
    bzdury z gazet za kazdym razem, ze zastanawia, jak mozna uzyskac dyplom
    bedac tak durnym.

  • 35. Data: 2005-04-27 13:59:35
    Od: Piotr VaGla Waglowski <v...@v...dousuniecia.pl>

    kor napisal/a w dniu 2005-04-27 15:12:
    > Zaplac. U mnie bezplatnych obiadzikow nie zjesz. Przepisujesz oczywiste
    > bzdury z gazet za kazdym razem, ze zastanawia, jak mozna uzyskac dyplom
    > bedac tak durnym.

    A wiec to cie tak boli - ze robie przeglad prasy z podaniem zrodel i
    linkow ("przepisuje oczywiste bzdury z gazet"), by kazdy mogl sam ocenic
    co jest w oryginale (wszak nawet jesli przepisze z bledem - mozna
    zobaczyc co bylo w zrodle)... a juz myslalem, ze ta plomienna,
    personalna agresja bierze sie z innych powodow :)

    Wiec jest tak w mojej opinii - jesli uwazasz mnie za debila, kretyna,
    durnia, glupca czy co tam jeszcze w tym jadzie udalo Ci sie wylac z
    siebie - nie czytaj tego co pisze. Nie bedzie ci sie podnosilo
    cisnienie. Zwlaszcza, ze naprawde nie ma takiego obowiazku, by czytac
    to, co ja sobie tam gdzies pisze, czy komentuje, cytuje, czy
    "przepisuje". Po co masz sie denerwowac?

    Ale przeciez kazdy rozsadny czlowiek wie, ze nie musi czytac bzdur czy
    innych durnot... Wiec czy istotnie ta agresja bieze sie stad? A moze
    jest jakis inny powod tej generalnej frustracji? Moze sie to da leczyc?
    Na pewno i w Reston sa od tego specjalisci. Nie moja sprawa.

    W tym kontekscie - pozdrawiam. Jesli Ci ulzy - nie zaluj sobie w
    reposcie. Wylej to z siebie :) Tupnij - jesli tylko uznasz, ze poczujesz
    sie od tego lepiej.

    v.