    Date: Sun, 10 Feb 2013 12:53:39 +0100
    From: Czoczon <n...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dokumentacja medyczna i jej wysyłka

    Przez kilka lat leczyłem się w przychodni w innym mieście niż to, w
    którym obecnie zamieszkuję. Ostatnio zwróciłem się do nich z prośbą o
    sporządzenie kserokopii mojej dokumentacji medycznej i wysyłkę jej na
    mój adres za pobraniem, na którego wysokość składałyby się: koszt
    sporządzenia kopii i koszt przesyłki według stawek Poczty Polskiej.
    Pani z recepcji odmówiła, twierdząc, że może wydać mi kopię
    dokumentacji tylko, jeśli pojawię się u niej osobiście, bo ona "musi
    wbić zapłatę do kasy". Czy przychodnia miała prawo odmówić mi wysyłki?

    Pozdrawiam
    Czoczon