  • 1. Data: 2006-03-15 21:30:10
    Temat: dochodzenie praw - umowa przedwstepna (akt notarialny)
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Witam grupowiczow,
    mam pytanie czy ktos ma doswiadczenia w dochodzeniu praw z przedwstepnej umowy
    sprzedazy nieruchomosci zawartej w formie aktu notarialnego?
    A dokladnie w postepowaniu sadowym zmierzajacym do przeniesienia wlasnosci
    wbrew woli drugiej strony?
    Jestem kupujacym, ktoremu przed zawarciem umowy koncowej wycofal sie
    sprzedajacy, a nie interesuje mnie tylko zwrot zadatku w podwojnej wysokosci.

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi
    Marek

  • 2. Data: 2006-03-16 09:05:13
    Od: "jip" <j...@o...pl>

    Hmm.. tego nie da sie opisac nawet w 10 zdaniach - proces o
    zobowiazanie do zlozenia oswiadczenia woli o przeniesieniu prawa
    wlasnosci nieruchomosci w wykonaniu umowy przedwstepnej - jak
    widzisz sama nazwa jest juz zlozona. Poszukaj dobrego radcy
    prawnego, troche gotówki i cierpliwosci.

  • 3. Data: 2006-03-16 15:23:17
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    jip napisał(a):
> [...]
    > widzisz sama nazwa jest juz zlozona. Poszukaj dobrego radcy
    > prawnego, troche gotówki i cierpliwosci.

    a do tego czasu warto by wpisać roszczenie o przeniesienie własności w
    księdze wieczystej

    KG