  • 1. Data: 2006-03-15 20:14:07
    Temat: pytanie o swiadczenia..
    Od: "jarojk" <j...@o...pl>

    Witam
    mam pytanie - wzialem slub z dziewczyna ktora miala juz dziecko i teraz
    takie pytanie mi sie nasuwa, czy jezeli cos by mi sie stalo to to dziecko
    bedzie mialo prawo do renty po mnie ??a jezeli nie to co musze zrobic zeby
    mialo??

  • 2. Data: 2006-03-16 07:27:20
    Temat: Re: pytanie o swiadczenia..
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "jarojk" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bedzie mialo prawo do renty po mnie ??a jezeli nie to co musze zrobic zeby

    Dziedziczyć na pewno nie będzie to i chyba renty też nie dostanie. Trzeba
    adaptować.

  • 3. Data: 2006-03-17 17:58:24
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Majkaa" <m...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "jarojk" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Dziedziczyć na pewno nie będzie to i chyba renty też nie dostanie.
    Trzeba
    > adaptować.

    Raczej adoptować.

    wa