  • 1. Data: 2006-03-15 20:38:40
    Temat: Emerytura
    Od: "Agnieszka" <g...@w...pl>

    Witam,
    czy lata nauki w szkole średniej i pomaturalnej ( 6 lat ) można doliczyćdo
    stażu pracy i przejść na emeryturę nauczycielską??.
    Przepracowałem 24 lata w szkole.

    Marek

  • 2. Data: 2006-03-19 08:12:24
    Temat: Re: Emerytura
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Agnieszka"
> [...]
    > doliczyćdo
    > stażu pracy i przejść na emeryturę nauczycielską??.

    Jesli byles uczony przez te lata to do niczego sie nie wliczają,
    jesli to ty uczyles w szkolach 24 lata i do konca 2007 bedziesz mial
    dodatkowo 30 lat stazu pracy ogółem to tak, mozesz skorzystac z karty
    nauczyciela i przejsc na emeryture
    *** blad ***