  • 111. Data: 2017-08-17 11:06:07
    Temat: Re: dobra zmiana w sądach
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    > Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup

    > Nie bardzo - bo immunitet mozna uchylic.
    >
    > Wiec raczej ich chroni przed "aresztem wydobywczym".

    Co musiałby zrobić "zwykły poseł" Kaczyński (PiS) żeby większość sejmowa
    z PiS+ mu uchyliła immunitet poselski?
    Co musi zrobić sędzia/prokurator żeby *koledzy* już za nim nie stanęli?

    --
    A. Filip

  • 112. Data: 2017-08-17 11:27:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

    >Co musiałby zrobić "zwykły poseł" Kaczyński (PiS) żeby większość
    >sejmowa
    >z PiS+ mu uchyliła immunitet poselski?

    Przejechac za szybko przed fotoradarem ?

    No, ciekawe by bylo, okazaloby sie ze to nie jest zwykly posel ? :-)

    >Co musi zrobić sędzia/prokurator żeby *koledzy* już za nim nie
    >stanęli?

    Uchylaja jednak te immunitety.
    Poza tym pamietaj, ze u nich nie trzeba uchylac - jak pojedzie za
    szybko, to dostanie kare bez uchylania immunitetu.

    No i pamietaj chocby ten przypadek sedziego "przylapanego na kradziezy
    pendrajwow", jak tam prezes nie stanal za nim.

    J.

  • 113. Data: 2017-08-17 12:47:22
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-08-17 o 10:58, J.F. pisze:

    > Nie bardzo - bo immunitet mozna uchylic.

    Można ale nie trzeba.
    Gdyby immunitetu nie było, nie byłoby co uchylać.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 114. Data: 2017-08-17 13:30:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup
    >Można ale nie trzeba.
    >Gdyby immunitetu nie było, nie byłoby co uchylać.

    No ale wtedy mozna by przymknac paru poslow przed glosowaniem.

    J.

  • 115. Data: 2017-08-17 14:22:06
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-08-17 o 13:30, J.F. pisze:

    > No ale wtedy mozna by przymknac paru poslow przed glosowaniem.

    Tylko gdyby coś przeskrobali.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 116. Data: 2017-08-17 16:07:43
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-08-17 o 10:50, Wojtek pisze:

    > Nie tylko sędziowie ale również prokuratorzy, posłowie, senatorowie.
    > Te grupy łączy fakt, że są ponad prawem - immunitet chroni ich nie przed
    > bandziorami ale przed odpowiedzialnością karną.

    Jaki immunitet mają sędziowie i prokuratorzy?

    --
    Sonn

  • 117. Data: 2017-08-17 20:01:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.08.2017 o 14:22, Wojtek pisze:

    > Tylko gdyby coś przeskrobali.

    A czemu? Na 48 zamknąć i potem przeprosić.

    Shrek

  • 118. Data: 2017-08-17 20:16:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >A czemu? Na 48 zamknąć i potem przeprosić.

    Lepiej na 3 miesiace.
    Przeciez nie mozemy posla zamykac za glupstwa, przeskrobal cos
    powaznego !

    J.

  • 119. Data: 2017-08-18 09:47:06
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-08-17 o 20:01, Shrek pisze:

    > A czemu? Na 48 zamknąć i potem przeprosić.

    Jakoś normalni ludzie, ze swoimi obowiązkami, radzą sobie z tym
    problemem. Mniemam, że i poseł sobie z tym poradzi. Tym bardziej, że gdy
    Kowalskiego przymkną na 48 h to o tym będzie wiedziała najbliższa
    rodzina Kowalskiego. A jak przymkną jakiegoś posła to będzie wiedziało o
    tym pół Polski i pół Europy zapewne.

    A jeżeli ten przepis o zamknięciu na 48h mocno przeszkadza, to trzeba go
    zmienić - dla wszystkich, bez wyjątku.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 120. Data: 2017-08-18 13:50:00
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 17.08.2017 o 09:43, Wojtek pisze:

    > Ty mówisz o praktyce typu "nasi u władzy więc jest dobrze", ja zaś mówię
    > o wadach prawnych obecnego rozwiązania. Pamiętaj: dzisiaj Twój minister
    > jest ponad prawem ale jutro "ich" minister, korzystając z tych rozwiązań
    > prawnych, będzie ponad prawem. Oba przypadki są złe, bez względu czy
    > rządzą nasi czy wasi.

    Przez tyle lat Ci nie przeszkadzało a nagle teraz???