  • 101. Data: 2017-08-16 17:20:27
    Temat: Re: dobra zmiana w sądach
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Rozmowę Kaczyńskiego z Michnikiem pamiętam, oglądałem na żywo, była tak celna, że
    pookrągłostołowy układ schował ją głeboko w szafach telewizyjnych.

    Za co podziwiam Kaczyńskiego to to, że czego nie udało mu się dokonać w roku 2007 - i
    wielu jego nawet zwolenników mówiło wówczas, że jest już za późno, prawie 20 lat po
    "transformacji" - jednak dokonuje w 2017 r.

    -----

  • 102. Data: 2017-08-16 20:28:49
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-08-16 o 09:02, Liwiusz pisze:

    > Pewnie ją taki posuwa, a wiadomo, że kobieta automatycznie idealizuje
    > faceta, który ją rypie (to taka ochrona przed dysonansem poznawczym).

    Dziękujęmy za informacje o sobie-wyrypana "kobieto".
    LOL

    --
    animka

  • 103. Data: 2017-08-16 23:49:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Smok Eustachy"

    To nic, że za PiS nikomu ABW-era nie wjechała do domu o szóstej rano za
    internetowe żarty, jak "antykomorowi", ...
    ---
    Mamy cenzurę internetu, możesz nie dowiedzieć się, że komuś wjechała

  • 104. Data: 2017-08-17 05:46:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.08.2017 o 16:21, Smok Eustachy pisze:

    > To nic, że za PiS nikomu ABW-era nie wjechała do domu o szóstej rano za
    > internetowe żarty, jak "antykomorowi"
    Zdaje się, że ktoś miał się zamachnąć na antoniego.

    Shrek

  • 105. Data: 2017-08-17 05:52:22
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "re" <r...@r...invalid> pisze:
    > Użytkownik "Smok Eustachy"

    > Mamy cenzurę internetu, możesz nie dowiedzieć się, że komuś wjechała

    Media "wspierające totalną opozycję" by nie doniosły skrzętnie? HAŃBA!

    --
    A. Filip

  • 106. Data: 2017-08-17 05:59:38
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Zdaje się, że ktoś miał się zamachnąć na antoniego.
    >
    > Shrek

    Ile lat już siedzi w areszcie gwarantującym wyrok skazujący?

    PiS krytykować (zasadniczo zasadnie) jest całkiem łatwo. Ale nie aż tak
    łatwo by byle pierdoła mogła to zrobić _przekonująco_.

    --
    A. Filip

  • 107. Data: 2017-08-17 09:21:55
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    wiadomości news:XnsA7D35A5389F40budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Danusia d...@w...pl ...
    > [...]
    >
    > Aha, bo prawnicy to tylko och ach... Ty znasz jakiegos?

    TAK. Wielu i jakoś tak dziwnie się składa że tych kulturalnych znam dużo,
    dużo więcej niż tych chamowatych. Dotyczy to prywatnych rozmów i spotkań.

  • 108. Data: 2017-08-17 09:43:11
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-08-16 o 16:21, Smok Eustachy pisze:

    > To nic, że za PiS nikomu ABW-era nie wjechała do domu o szóstej rano za
    > internetowe żarty, jak "antykomorowi", że żaden "Staruch" ani

    Ty mówisz o praktyce typu "nasi u władzy więc jest dobrze", ja zaś mówię
    o wadach prawnych obecnego rozwiązania. Pamiętaj: dzisiaj Twój minister
    jest ponad prawem ale jutro "ich" minister, korzystając z tych rozwiązań
    prawnych, będzie ponad prawem. Oba przypadki są złe, bez względu czy
    rządzą nasi czy wasi.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 109. Data: 2017-08-17 10:50:10
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-08-16 o 16:19, Smok Eustachy pisze:

    > No jak? Sędziowie to nadzwyczajna kasta ludzi.

    Nie tylko sędziowie ale również prokuratorzy, posłowie, senatorowie.
    Te grupy łączy fakt, że są ponad prawem - immunitet chroni ich nie przed
    bandziorami ale przed odpowiedzialnością karną.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 110. Data: 2017-08-17 10:58:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup

    >Nie tylko sędziowie ale również prokuratorzy, posłowie, senatorowie.
    >Te grupy łączy fakt, że są ponad prawem - immunitet chroni ich nie
    >przed bandziorami ale przed odpowiedzialnością karną.

    Nie bardzo - bo immunitet mozna uchylic.

    Wiec raczej ich chroni przed "aresztem wydobywczym".

    J.