  • 1. Data: 2002-03-18 19:04:47
    Temat: dobijanie członka SM
    Od: <k...@s...pl>

    Czy osoba, którą wykreślono z listy członków spółdzielni w pierwszej instancji
    (Rada Nadzorcza) do momentu rozpatrzenia odwołania do Walnego Zebrania Członków
    posiada prawa członka spółdzielni i może być wybrana jako przedstawiciel do
    walnego Zebrania Przedstawicieli Członków na zebraniu grup członkowskich. Czy
    jeżeli została wykreślona z listy członków w I -szej instancji traci mandat
    Przedstawiciela.
    Pomocy , jeżeli znacie Państwo organizacje służące radą w nierównej walce na
    linii członek spółdzieli - organy demokratycznie wybrane SM :) podajcie namiar
    na nie.

  • 2. Data: 2002-03-19 09:25:33
    Temat: Re: dobijanie członka SM
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    k...@s...pl wrote:

> [...]
    > walnego Zebrania Przedstawicieli Członków na zebraniu grup członkowskich.

    Nie. Występowałem w tej sprawie do RPO (poprzednich), wielokrotnie ale mnie o...ł.

    > Czy
    > jeżeli została wykreślona z listy członków w I -szej instancji traci mandat
    > Przedstawiciela.

    Tak jest. To metoda powszechnie stosowana w celu wpłynięcia na kształt ZP przez RN!

    > Pomocy , jeżeli znacie Państwo organizacje służące radą w nierównej walce na
    > linii członek spółdzieli - organy demokratycznie wybrane SM :) podajcie namiar
    > na nie.

    Opisz szczegóły na priv. Ja mam za sobą 5 lat "banicji" i jakieś 10 spraw sądowych
    ze spółdzielnią.
    Pozdrawiam,
    Piotr