    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: do czego zobowiazal sie sprzedawca ?
    Date: Thu, 30 Sep 2004 09:53:36 +0800

    In article <cjefnr$rcv$1@korweta.task.gda.pl>, volpert wrote:
> [...]

    Prawdę mówiąc nie sądze, ot choćby z tych względów że na dobrą sprawę nie
    wiesz ile w tym winy TDK a ile owych płytek. Dodatkowo, większość
    producentów nagrywarek poleca głównie własne płyty i z nimi gwarantuje
    kompatybilność.

    > model nagrywarki TDK Cyclone 48/24/48 kupiony we
    > wrzesniu 2002 wiec chyba nie taka stara a jednak nie

    Dość stara MZ jak na tempo zmian technologicznych w tej dziedzinie.

    > widzi tych plyt ... jesli pojde i zareklamuje to moga
    > sprawdzic u siebie na jakims nowszym kompie i jak
    > bedzie je widzial to co wtedy ? u mnie nie chodza a u
    > nich chodza - jak sie rozwiazuje takie spory ?

    Jak się uprzesz to pewnie skończy się w sądzie gdzie w tym wypadku możesz
    wygrać lub nie.
    Może spróbuj wymienić (nie muszą się zgodzić), lub odsprzedaj koledze
    odrobinę taniej, lub podaruj to komuś na gwiazdkę.

    --
    Marcin