  • 41. Data: 2023-01-18 16:39:47
    Temat: Re: do czego służy ziobrotura i czy trzeba reformować sądy
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.01.2023 o 06:24, Shrek pisze:

    > Powiedzmy że z internetu
    > https://bip.abw.gov.pl/bip/informacje-niejawne-1/nad
    zor-nad-systemem-oc/bezpieczenstwo-osobowe/146,BEZPI
    ECZENSTWO-OSOBOWE.html
    > A wam kto wydaje?

    I gdzieś tam wyczytał, że te poświadczenia wystawia ABW? Po domenie wnosisz?
    --
    Robert Tomasik

  • 42. Data: 2023-01-18 17:26:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    zor-nad-systemem-oc/bezpieczenstwo-osobowe/146,BEZPI
    ECZENSTWO-OSOBOWE.html

    > I gdzieś tam wyczytał, że te poświadczenia wystawia ABW? Po domenie
    > wnosisz?

    Poniekąd tak.

    Na tajne, ściśle tajne, kierownicy i "zagraniczne" abwera. Na
    zastrzeżone czy poufne to wychodzi na to że sami sobie wystawiają.

    "Zgodnie z art. 29 ust. 1 ustawy poświadczenie bezpieczeństwa jest
    wydawane po zakończeniu postępowania sprawdzającego z wynikiem pozytywnym.

    Jeśli osoba ma mieć dostęp do informacji niejawnych o klauzuli ,,poufne", to:

    zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy, pełnomocnik ochrony
    przeprowadza wobec niej zwykłe postępowanie sprawdzające;
    zgodnie jednak z art. 22 ust. 1 pkt 2 lit. b-d ustawy:

    pełnomocnik ochrony, zastępca pełnomocnika ochrony oraz kandydaci
    na te stanowiska;
    kierownik jednostki organizacyjnej, w której przetwarzane są
    informacje niejawne o klauzuli ,,poufne" lub wyższej;
    osoby ubiegające się o dostęp do informacji niejawnych
    międzynarodowych lub o dostęp, który ma wynikać z umowy międzynarodowej
    zawartej przez Rzeczpospolitą Polską

    muszą poddać się poszerzonemu postępowaniu sprawdzającemu
    przeprowadzanemu przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego.

    Zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy, jeśli osoba ma mieć dostęp
    do informacji niejawnych o klauzuli ,,tajne" lub ,,ściśle tajne", to musi

    PS - i konfederację!

  • 43. Data: 2023-01-18 18:45:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.01.2023 o 17:26, Shrek pisze:

> [...]
    > poddać się poszerzonemu postępowaniu sprawdzającemu przeprowadzanemu
    > przez  Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego. "

    No więc nadal błądzisz. Poszukaj, kto jest uprawniany do tych postępowań
    i spróbuj ogarnąć, gdzie jest zatrudniony "pełnomocnik ochrony" i reszta
    przywołanych osób.
    --
    Robert Tomasik

  • 44. Data: 2023-01-18 19:18:18
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No więc nadal błądzisz. Poszukaj, kto jest uprawniany do tych postępowań
    > i spróbuj ogarnąć, gdzie jest zatrudniony "pełnomocnik ochrony" i reszta
    > przywołanych osób.

    Pełnomocnik prowadzi postępowania zwykłe - na poziomie zastrzeżone i
    poufne (a i tak musi wystąpić do abwery lub kontrwywiadu o sprawdzenie w
    rejestrach niejawnych). Postępowanie rozszerzone według ustawy prowadzi
    abwera albo kontrwywiad (w praktyce chyba abwera).

    Przy okazji się wyjaśniło - k.o.mendant główny z mocy ustawy podlega
    rozszerzonemu trzepaniu przez abwerę, więc musieli wiedzieć o bracie
    granatnika.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 45. Data: 2023-01-18 20:10:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.01.2023 o 19:18, Shrek pisze:

> [...]
    > rejestrach niejawnych). Postępowanie rozszerzone według ustawy prowadzi
    > abwera albo kontrwywiad (w praktyce chyba abwera).

    No więc mylisz się. :-)

    > Przy okazji się wyjaśniło - k.o.mendant główny z mocy ustawy podlega
    > rozszerzonemu trzepaniu przez abwerę, więc musieli wiedzieć o bracie
    > granatnika.

    A patrzyłeś kiedykolwiek, jakie osoby się sprawdza w ramach
    postępowania? Bo wniosek jest publicznie dostępny. Podpowiem, że takiego
    brata nie ma.

    --
    Robert Tomasik

  • 46. Data: 2023-01-18 20:53:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No więc mylisz się. :-)

    Ustawa twierdzi co innego.

    > A patrzyłeś kiedykolwiek, jakie osoby się sprawdza w ramach
    > postępowania? Bo wniosek jest publicznie dostępny. Podpowiem, że takiego
    > brata nie ma.

    Sprawdza się k.o.mendanta głównego w postępowaniu rozszerzonym.
    Przynajmniej tak mówi ustawa.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 47. Data: 2023-01-19 00:54:48
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.01.2023 o 20:53, Shrek pisze:

    > Ustawa twierdzi co innego.

    A, to jednak ważniejsza jest ustawa, a nie strona? I już ją przeczytałeś?

    > Sprawdza się k.o.mendanta głównego w postępowaniu rozszerzonym.
    > Przynajmniej tak mówi ustawa.

    I...?
    --
    Robert Tomasik

  • 48. Data: 2023-01-19 06:34:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A, to jednak ważniejsza jest ustawa, a nie strona? I już ją przeczytałeś?

    Nawet numerek dostałeś.

    > I...?

    Nic - zastanawialiśmy się czy go trzepali i posiadanie brata kręcącego
    vat nie przeszkadza w dostaniu poświadczenia bezpieczeństwa - wychodzi
    na to że nie przeszkadza.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 49. Data: 2023-01-19 20:47:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.01.2023 o 06:34, Shrek pisze:
    > Nawet numerek dostałeś.

    I nadal ABW podejrzewasz o wydawanie poświadczeń?

    > Nic - zastanawialiśmy się czy go trzepali i posiadanie brata kręcącego
    > vat nie przeszkadza w dostaniu poświadczenia bezpieczeństwa - wychodzi
    > na to że nie przeszkadza.

    Więc nadal tam nie zajrzałeś. Po za tym chwilowo gość nei został
    prawomocnie skazany, a zatem w ogóle nie mam zielonego pojęcia, z
    jakiego powodu stanowi jakikolwiek problem.

    --
    Robert Tomasik

  • 50. Data: 2023-01-19 21:44:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I nadal ABW podejrzewasz o wydawanie poświadczeń?

    O prowadzenie postępowań rozszerzonych. Mylę się?

    > Więc nadal tam nie zajrzałeś. Po za tym chwilowo gość nei został
    > prawomocnie skazany, a zatem w ogóle nie mam zielonego pojęcia, z
    > jakiego powodu stanowi jakikolwiek problem.

    I dlatego jesteś zwykłym kulsonem a nie zajmujesz się robotą
    kontrwywiadowczą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!