  • 1. Data: 2002-11-06 17:52:35
    Temat: do adwokatow/radcow prawnych - kasacja wyroku
    Od: "Marcin" <a...@a...pl>

    Dzis zaostala odrzucona (tak to sie chyba nazywa) apelacja w Sadzie
    apelacyjnym w sprawie wyplacenia odszkodowania wypadkowego osobie
    prowadzacej dzialalnosc gospodarcza.
    Jedli moje roszczenia wieksze niz 10tys zl to smoge strac sie o kasacje
    wyroku -

    sam juz tego nie zrobie bo od teraz musi top robic adwotkat w moim imieniu
    (radca prawny.)

    Ile sobie liczy adwokat za cos takiego
    Jesli roszczenie nie prekracza 10tys. to co wtedy? Trybunal Konstytucyjny?
    RPO?
    Pierwszy wyrok byl w 2000r. Czy Przedmiot sporu to tylko odszkodowanie czy
    rowniez odsetki od momentu wypadku?
    Jak moge oszacowac kwote skoro ZUS nie poddal mnie nawet badaniom bo wiedza
    ze i tak mi nie musza wyplacic.
    Wyrok zapadl dzis (sroda) wiec rano wysle poczta listem poleconym prosbe o
    wydanie go na pismie.

    Marcin Brzozowski
    a...@a...pl

    tel.kom .(+48) 502 315 156