  • 1. Data: 2002-11-06 16:07:39
    Temat: Prawo pracy 3 zmiany
    Od: "KrystianusDami" <k...@d...pl>

    interesuje mnie rozwiazanie takiego problemu

    praca na 3 zmiany,
    1z. 6-14godz
    2z. 14-22
    3z. 22-6

    teraz załozmy ze Pan X konczy prace o godzinie 6 rano po 3zmianie
    w poniedzialek ale ten poniedziałek jest dniem ustawowo wolnym od pracy
    np swieto zmarłych , sylwester itp

    teraz pytania:
    - ile ma wolnego z tytułu tak przepracowanej zmiany ?
    - czy ten wolny okres musi wykorzystac w tym dniu który i tak jest wolny?
    czy moze miec wolny dzien a potem wykorzystac wolne za 3zmiane ?

    prosze o fachowa odpowiedz im szersza tym lepsza, przepraszam za lenistwo
    ze nie chce analizowac kodeksow pracy itd ale czasu u mnie ostatnio
    niedostatek a moze ktos lubi odpowiadac na takie pytania
    z góry dziekuje

    mile widziana na maila k...@d...pl

  • 2. Data: 2002-11-07 17:04:43
    Temat: Re: Prawo pracy 3 zmiany
    Od: Marek Szapajko <m...@w...pl>

    > np swieto zmarłych , sylwester itp

    W kwestii formalnej: sylwester nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy.

    > mile widziana na maila k...@d...pl

    Ustaw prawidłowo Followup-To: i po sprawie :-)

    --
    Marek Szapajko http://www.msj.cad.pl
    Ta wiadomość zawiera wyłącznie moje prywatne opinie