  • 21. Data: 2006-04-29 21:01:28
    Temat: Re: do Lookasik'a
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    celem uzupelnienia .. wykapalem sie i mysle jasniej...chyba

    zbycie nieruchomosci wymaga uchwaly walnego chyba ,ze statut stanowi inaczej

    1. uchwaly nie bylo
    2. statut nie stanowi inaczej

    ....wiec ... stosownie do 17 umowa zbycia nieruchomosci niewazna. ale tylko
    taka, od kotrej zawarcia minelo 2 miechy

    tak mi sie wydaje

    pozdrawiam

  • 22. Data: 2006-04-29 21:09:38
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Nie byłem na WZ wiec nie sa mi w stanie udowodnić iż wiedziałem o niej
    > wczesniej (uchwała nie była publikowana gdyż nie było obowiazku (nie było
    > zmiany statutu)).

    podstawowym sposobem zwolania jest ogloszenie a listy polecone gdy wszytskie
    akcje sa imienne...jak jest u Ciebie ???

    Stsosuje sie więc chyba okres dwóch lat o ktorym mowa w
    > art 425.

    6 miesiecy a max 2 lata

    > Co sądzisz o notariuszach, ktorzy dopuścicli do podpisania aktów
    > sprzedaży.
    > Wydaje mi się iż on (ona) jest też winna co najmniej zaniedbania.

    to akurat nie ma znaczenia dla pozniejszych losow chociaz IMHO nie powinni
    dopuscic do zawarcia umowy bez zgody. nie znam sie na notariacie i nie wiem
    jak wyglada ich "kontrola" zawieranych czynnosci

    pozdrawiam

  • 23. Data: 2006-04-29 21:12:50
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    Ogłoszenia nie było. Akcje są anonimowe.

    Dwa miesiące już mineły wiec zgromadznie nie moze wydać decyzji
    potwierdzajacej.

    Co sadzisz o ust 3 art 17 ksh. Co moze grozić członkom władz spólki, którzy
    moim zdaniem naruszyli prawo.. (wydaje mi się iz doskonale wiedzieli iż
    delagacja do czasowego decydowania przez rade o sprzedaży była niewłasciwa)
    choć będą sie bronić iż taka byla wola. Poza tym uważam iż odpowiedzialność
    ponoszą członkowie RN (to samo wiedzieli ale moga sie zasłaniać decyzją
    WZA)

  • 24. Data: 2006-04-29 21:13:34
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    Ogłoszenia nie było. Akcje są anonimowe.

    Dwa miesiące już mineły wiec zgromadznie nie moze wydać decyzji
    potwierdzajacej.

    Co sadzisz o ust 3 art 17 ksh. Co moze grozić członkom władz spólki, którzy
    moim zdaniem naruszyli prawo.. (wydaje mi się iz doskonale wiedzieli że
    delagacja do czasowego decydowania przez rade o sprzedaży była niewłasciwa)
    choć będą sie bronić iż taka byla wola zgromadzenia. Poza tym uważam iż

  • 25. Data: 2006-04-29 21:15:35
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    Skomplikowane "toto" wszystko ale "czy członkowie władz naruszyli prawo
    (takie jakie jest ale obowiązujące)

  • 26. Data: 2006-04-29 21:33:56
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Co sadzisz o ust 3 art 17 ksh.

    w Twoim przypadku wchodzi w gre 17 ust 1

    Co moze grozić członkom władz spólki, którzy
    > moim zdaniem naruszyli prawo..

    odpowiedzialnosc cywilnoprawna a w niektorych przypadkach nawet karna

    ps. cos mi sie jeszcze przypomnialo w sprawie obowiazku udostepniania
    materialow przed walnym... masz czym straszyc gdyby nie chcieli udostepniac
    :)

    ustawa o rachunkowosci

    Art. 68. Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, towarzystwa ubezpieczeń
    wzajemnych, spółki akcyjne oraz spółdzielnie są obowiązane do udostępnienia
    wspólnikom, akcjonariuszom lub członkom rocznego sprawozdania finansowego i
    sprawozdania z działalności jednostki, a jeżeli sprawozdanie finansowe
    podlega obowiązkowi badania - także opinii wraz z raportem biegłego
    rewidenta - najpóźniej na 15 dni przed zgromadzeniem wspólników, walnym
    zgromadzeniem akcjonariuszy lub walnym zgromadzeniem członków albo
    przedstawicieli członków spółdzielni. Spółka akcyjna udostępnia ponadto
    akcjonariuszom sprawozdanie rady nadzorczej i komisji rewizyjnej.

    Art. 79. Kto wbrew przepisom ustawy:

    5) nie udostępnia sprawozdania finansowego i innych dokumentów, o których
    mowa w art. 68
    podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności

  • 27. Data: 2006-04-29 21:34:11
    Od: xxxx <a...@w...pl>

    Był 29 kwiecień 2006 roku (sobota) gdy o godz. 23:33, wszystkim znany
    *Lookasik* napisał(a):

> [...]
    > mowa w art. 68
    > podlega grzywnie albo karze ograniczenia wolności

    Super.. wielkie dzięki.Tu tez sie nie mówi o odpłatności. Wolałbym jednak
    to forować z uwagi na przyczyny osobiste
    jakby co to mogę jeszcze zapytać o coś dotyczace walnego?
    masz moze gg.. moze na priv?