  • 1. Data: 2006-04-28 14:12:03
    Temat: jak zebrać poparcie przez int. aby głosy były ważne
    Od: "Katarzyna" <k...@w...pl>

    Witam
    chcę napisac list otwarty do przezydenta miasta w sprawie przedłuzenia pracy
    żłobków.Sama pracuję i nie jestenm w stanie wystawać codziennie na ulicach
    zbierając podpisy.Chce wrzucic ten list na forum i zebrać ta drogą podpisy
    lub oswiadczenia innych rodziców.Jak to zrobic aby miało to moc prawna a
    oswiadczenia były prawomocne.
    Katarzyna

  • 2. Data: 2006-04-28 14:27:29
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Http://www.petycje.pl/index.php

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"