  • 1. Data: 2006-08-01 08:01:07
    Temat: [dlugie] Czy moge domagac sie od tepsy anulowania windykacji?
    Od: "rolandz" <r...@p...fm>

    Witam,

    Dokladnie rok temu (08.05) tepsa ,,sprzedala'' zadluzenie wobec niej
    firmie windykacyjnej (ULTIMO). Pomimo, iz cala sprawa byla w toku
    rozpatrzenia (reklamacje, rozpatrzone dla mnie korzystnie,
    zmniejszajace znacznie zadluzenie). Z wlasnej inicjatywy tez zaplacilem
    naleznosc na konto TPSA (wciaz nie moglem wyegzekwowac od nich faktur
    korygujacych). Oni naleznosc przel;ali do ULTIMO, ktore zmienilo
    zupelnie klasyfikacje kwoty - zaksiegowali to na odsetki
    (skapitalizowane!!!), wbrew mojej woli. Czy to jest bezprawne
    rozporzadzenie moim mieniem?

    Pytanie: czy zrobili to legalnie - jak mogli sprzedac jakas kwote,
    skoro nie bylo wiadomo, jaka ona jest i na dodatek wyjatkowo opieszale
    rozpatrywali sprawe. W sumie to w swietle prawa sprawa zostala
    automatycznie rozpatrzona na moja korzysc z powodu opieszalosci tepsy.
    Ale ta mimo wszystko domagala sie pierwotnej kwoty i taka sprzedala...

    Jesli zrobila to nielegalnie, to powstaje pytanie: czy popelnila
    przestepstwo? Oraz czy moge zazadac od niej cofniecia wszelkich skutkow
    prawnych (uznanie sprzedazy dlugu za niebyle).

    Pytam, poniewaz szlag mnie trafia na ULTIMO - przeciez jak powiem tej
    glupiej babie w telefonie, ze zglosze nekanie do prokuratury, to to nic
    nie da - przeciez ona tam tylko robi glupawe telefony, a moja uwaga
    nawet nie dotrze do jej szefa (ktory i tak nic sobie z tego nie zrobi,
    nawet, jesli dotrze).

    Jednym slowem chce, zeby ta wredna firma sie ode mnie odczepila.

    Jeszcze pytanie: dlaczego do tej pory nie poszli do sadu? Czyzby
    totalnie blefowali? Ale to byloby przestepstwo - nekanie (przez telefon
    oraz pismami).

    Z gory dzieki za ew. rozwianie moich watpliwosci. Pozdrawiam.

    --
    Roland