  • 1. Data: 2006-08-01 06:43:34
    Temat: Drzewo sciecie
    Od: "nosfe" <nosfe(nospam)@bad-admins.com>

    Witam

    Mam drzewo, prywatna posesja, brzoza, sprochniala stara, ale stoi, jakie
    trzeba miec pozwolenia i do kogo trzeba sie zwrocic zeby to dziadostwo
    sciac, drzewo jest metr za moim plotem (na mojej posesji) ma jakies 20metrow
    wysokosci wiec nie jest male.

    pzdr

  • 2. Data: 2006-08-01 07:17:13
    Temat: Re: Drzewo sciecie
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    W kraku do UM wydziału zieleni. Kolega ostatnio załatwiał coś takiego. W
    zamian za ścięcie miał posadzić na swojej działce 3 drzewa, co najmniej
    5-letnie.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 3. Data: 2006-08-01 20:10:19
    Od: "nosfe" <nosfe(nospam)@bad-admins.com>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości
    :W kraku do UM wydziału zieleni. Kolega ostatnio załatwiał coś takiego. W
    : zamian za ścięcie miał posadzić na swojej działce 3 drzewa, co najmniej
    : 5-letnie.
    :

    Dzieki za odpowiedz :)
    Bede walczyl, posadze im ziemniaki :)

  • 4. Data: 2006-08-01 20:32:26
    Od: jerry <j...@i...com.pl>

    Lukasz napisał(a):
    > W kraku do UM wydziału zieleni. Kolega ostatnio załatwiał coś takiego. W
    > zamian za ścięcie miał posadzić na swojej działce 3 drzewa, co najmniej
    > 5-letnie.

    ???? 5-cio letnie ?

    no cóż - u nas na wsi sie pisze do wydz. gospodarki przestrzennej
    wniosek kosztuje 20zł i można ciać ...

    ale na palcach jednej reki można policzyć osoby co sie tym przejmowały...

    Jerry

  • 5. Data: 2006-08-03 14:59:49
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > ???? 5-cio letnie ?

    Tak, bo młodsze można ponoć wycinać bez zezwolenia. Od czasu zdarzają się
    przewidujący urzednicy :)

    > ale na palcach jednej reki można policzyć osoby co sie tym przejmowały...

    Dopóki nie pójdą na widły z sąsiadem...

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 6. Data: 2006-08-05 23:50:20
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 3 Aug 2006 16:59:49 +0200, Lukasz napisał(a):

    > Dopóki nie pójdą na widły z sąsiadem...
    A sąsiad z długopisem i kartką, z informacją o wycince dzrewa bez
    wymaganego zezwolenia, kary są _odstraszające_

    --
    poZdro
    poreba