  • 1. Data: 2002-01-31 14:50:31
    Temat: >> Jak zalozyc wlasna firme ?
    Od: "Stworek.potworek" <S...@i...pl>

    Witam,

    Czy ktos moze mi powiedziec jakie kroki nalezy wykonac i gdzie sie zglosic
    itp.

    Chyba ze jest gdzies informacja na sieci o tym

    Stworek Potworek

    S...@i...pl

  • 2. Data: 2002-01-31 15:20:39
    Temat: Re: >> Jak zalozyc wlasna firme ?
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On Thu, 31 Jan 2002, Stworek.potworek wrote:

    > Czy ktos moze mi powiedziec jakie kroki nalezy wykonac i gdzie sie zglosic
    > itp.

    Za mało danych - jaka forma i przedmiot działalności, czy wymagana jest
    koncesja itd.

    Kiedyś było na www.podatki.pl, ale przerobili ten serwis na komercyjny :/

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting

  • 3. Data: 2002-01-31 17:32:34
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Za mało danych - jaka forma i przedmiot działalności, czy wymagana jest
    > koncesja itd.

    > Kiedyś było na www.podatki.pl, ale przerobili ten serwis na komercyjny :/

    Dobrze opracowane m. in. na www.infor.pl

    pozdr
    mateusz

  • 4. Data: 2002-01-31 21:50:13
    Od: "Adam" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    st...

    > Kiedyś było na www.podatki.pl, ale przerobili ten serwis na komercyjny :

    Przerobili, ale cały dotychczasowy kontent jest na http://firma.onet.pl

    Pozdrawiam

    Edek

  • 5. Data: 2002-01-31 23:32:45
    Od: "Mr Smith \(Matrix Agent's\)" <a...@p...onet.pl>

    Dzialalnosc informatyczna - sieci i sprzet komputerowy.

    --
    Best regards

    Mr Smith (Matrix's Agent)

    a...@p...onet.pl