  • 1. Data: 2004-09-06 10:03:11
    Temat: dług żony
    Od: "Ryszard Ochudzki" <j...@g...net>

    Witam

    Krótkie pytanko, jeśli narzeczona miała do spłacenia dług z wyrokiem
    sądu,wzieliśmy ślub i teraz jest moją żoną a wciąż pozostały niespłacone
    należności, czy komornik ma prawo zając również moje zarobki..?
    Nie mamy rozdzielczości majątkowej, ale z tego co mi się wydaje, to wszystko
    co było przed ślubem, to nie wpływa na teraznieszą sytuacje.

    Z góry dziękuje za odpowiedź
    JR

  • 2. Data: 2004-09-06 13:03:01
    Temat: Re: dług żony
    Od: "Ryszard Ochudzki" <j...@g...net>

> [...]
    wszystko
    > co było przed ślubem, to nie wpływa na teraznieszą sytuacje.

    Bardzo Was proszę o odpowiedź, żebym miał spokojny sen......

  • 3. Data: 2004-09-06 13:56:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ryszard Ochudzki wrote:

    > Bardzo Was proszę o odpowiedź, żebym miał spokojny sen......

    Ty sobie wyobrażasz, że tutaj dyżuruje sztab prawników mający być na
    każde twoje skinienie?

    Naucz się cieprliwości!

  • 4. Data: 2004-09-06 14:05:32
    Od: "Ryszard Ochudzki" <j...@g...net>

    wiadomości news:chhqb7$1sm5$1@news2.ipartners.pl...

    > Ty sobie wyobrażasz, że tutaj dyżuruje sztab prawników mający być na
    > każde twoje skinienie?
    >
    > Naucz się cieprliwości!

    Nie każde, tylko to jedno małe, przepraszam..

  • 5. Data: 2004-09-06 14:52:03
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Ty sobie wyobrażasz, że tutaj dyżuruje sztab prawników mający być na
    > każde twoje skinienie?
    >
    > Naucz się cieprliwości!

    niewiem za co opierniczyles goscia, gosciu ladnie poprosil, a ty go
    traktujesz jak by napisal "opowiedzcie mi wy h*je zaraz, bo jak nie to
    was tam r****le"
    troche wyrozumialosci, postaw sie w miejsce goscia, to zrozumiesz czemu
    mu sie tak piekli, a tak swoja droga to na 99% nie trzeba pokrywac
    dlugow z przed malzenstwa, ale chyba ma znaczenie jak jest suma zarobkow
    malzonkow
    --
    Pozdr.Richat

  • 6. Data: 2004-09-06 15:06:09
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > dlugow z przed malzenstwa, ale chyba ma znaczenie jak jest suma zarobkow
    > malzonkow

    a co ma suma do tego???

    Nie wiem jak dokladnie jest w opisanej sytuacji.
    Wiem ze wspolnota majatkowa to wspolnota majatkowa i panne mloda
    mozna pozniej splacac dlugo...

    Podobnie rzecz sie ma z zakupami zrobionymi z srodkow wspolnych.
    Nie ma przebacz, pila lub siekiera.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 7. Data: 2004-09-06 15:07:30
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "Richat" <r...@t...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:chhthf$3uu$4@korweta.task.gda.pl

    > niewiem za co opierniczyles goscia,(...)

    Nie wiesz bo żeby to wiedzieć to trzeba w tym usenecie
    trochę dłużej niż Ty pobyć_poobcować.

    http://www.bsdzine.org/rtfm/#AEN413

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Denerwować się - to mścić się na własnym

  • 8. Data: 2004-09-06 15:22:13
    Od: "Ryszard Ochudzki" <j...@g...net>

    > Nie wiem jak dokladnie jest w opisanej sytuacji.
    Kobieta miala dzialalnosc gospodarcza, która kazano jej zalozyc ,zeby mogla
    pracowac w firmie X. Potem wszystko padlo, a faktury wystawili jej na duze
    sumy niezgodne ze stanem faktycznym, bo zamkniecie interesu ustalila z nimi
    nie na pismie ;-((
    Potem sad, i wyrok z klauzula wykonalnosci, teraz komornik dostaje czesc jej
    wynagrodzenia

    > Wiem ze wspolnota majatkowa to wspolnota majatkowa i panne mloda
    > mozna pozniej splacac dlugo...

    :-(( co mozna zobic..?

  • 9. Data: 2004-09-06 16:44:08
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik Andrzej_K. napisał:

    > Nie wiesz bo żeby to wiedzieć to trzeba w tym usenecie
    > trochę dłużej niż Ty pobyć_poobcować.
    >
    > http://www.bsdzine.org/rtfm/#AEN413

    chyba sie nie rozumiemy, mi nie chodzi o to ze gosciu ma poczekac, itd.
    tylko o to jak mu ladnie kolega Andrzej L. dowalil, wystarczylo napisac:
    "poczekaj nie ty pierwszy czekasz na odpowiedz"
    a nie od razu zwymyslac go, i na dodatek krzyczec na niego, ot cala
    filozofia, wiecej kultury.
    --
    Pozdr.Richat

  • 10. Data: 2004-09-06 16:44:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Richat wrote:

    > niewiem za co opierniczyles goscia, gosciu ladnie poprosil, a ty go

    Za niecierpliwe domaganie się (2 godzinki czy coś koło tego i już ponagla).

    [ciach]

    > troche wyrozumialosci, postaw sie w miejsce goscia, to zrozumiesz czemu
    > mu sie tak piekli, a tak swoja droga to na 99% nie trzeba pokrywac

    No popatrz - dziś się zorientował, że za 4 godziny bierze ślub? ;)

    > dlugow z przed malzenstwa, ale chyba ma znaczenie jak jest suma zarobkow
    > malzonkow

    No i właśnie takie wynikają odpowiedzi z ponaglania...