  • 1. Data: 2004-09-06 06:49:53
    Temat: wstrzymanie rent rodzinnej w drodze wyjątku
    Od: "Iśka" <t...@o...pl>

    Mój znajomy otrzymuje rentę rodzinną przyznaną przez prezesa ZUS w drodze
    wyjątku.Od czerwca br podjąłem pracę i zgłosiłem to w ZUS-ie.Otrzymałem pismo
    od ZUS, że wstrzymuje mi się wypłatę renty, gdyż przy osiąganiu jakichkolwiek
    dochodów prz rencie w drodze wyjątku świadczenie to nie przysługuje. Proszę o
    informację czy to jest prawda i proszę mi podać odpowiedni akt prawny.
    Dziękuję
    Łączę [pozdrowienia
    Maria

  • 2. Data: 2004-09-06 12:35:32
    Temat: Re: wstrzymanie rent rodzinnej w drodze wyjątku
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.o2.pl>

> [...]
    > Proszę o
    > informację czy to jest prawda i proszę mi podać odpowiedni akt prawny.

    To prawda i z tego co wiem wynika z wew. przepisow ZUS...

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/