  • 1. Data: 2005-05-16 16:13:15
    Temat: dlug wobec PKT centertel
    Od: " annemone" <a...@N...gazeta.pl>

    mam do splacenia dlug na rzecz operatora Idei
    firme PKT Centertel reprezentuje w windykacji EGB Investemnts
    zostalam w tej sprawie wezwana do sadu, przedstawiciel powoda nie stawil sie
    na rozprawe, ja uznalam dlug, poprosilam o rozlozenie go na raty, sad
    przychylil sie do mojej prosby i w wyroku nakazal mi zaplacenie calej
    naleznosci w 12 miesiecznych ratach

    dzis otrzymalam pismo od EGB Investment, w ktorym rzadaja ode mnie splacenia
    calej naleznej kwoty jednorazowo do dnia 19.05.05
    w przypadku braku wplaty strasza mnie komornikiem
    co mam robic w tej sytuacji? czy oni nie zapoznali sie z wyrokiem sadu w tej
    sprawie?

  • 2. Data: 2005-05-16 16:16:50
    Temat: Re: dlug wobec PKT centertel
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 16.05.2005 annemone <a...@N...gazeta.pl> napisał/a:
    > w przypadku braku wplaty strasza mnie komornikiem
    > co mam robic w tej sytuacji? czy oni nie zapoznali sie z wyrokiem sadu w tej
    > sprawie?

    "W odpowiedzi na Panstwa pismo z dnia ... pragne poinformowac iz zgodnie
    z wyrokiem Sadu (tu dalej nazwa/wydzial) z dnia ... zostalam zobowiazana
    do splaty zadluzenia w formie 12 rat do dnia ..., niniejszym uznaje Panstwa
    roszczenia wymienione w w/w pismie za bezzasadne."

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 3. Data: 2005-05-16 16:30:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    annemone wrote:

    > dzis otrzymalam pismo od EGB Investment, w ktorym rzadaja ode mnie splacenia
    > calej naleznej kwoty jednorazowo do dnia 19.05.05
    > w przypadku braku wplaty strasza mnie komornikiem

    Komornik bez wyroku sądowego niczego nie zrobi.

    A wyrok masz wyraźny - 12 rat.

    > co mam robic w tej sytuacji? czy oni nie zapoznali sie z wyrokiem sadu w tej
    > sprawie?

    U tych windykacyjnych popierdułek to normalne.

    Olać, a gdyby nękali - opieprzyć.

  • 4. Data: 2005-05-16 16:34:28
    Od: " " <a...@g...pl>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl> napisał(a):

> [...]
    > do splaty zadluzenia w formie 12 rat do dnia ..., niniejszym uznaje Panstwa
    > roszczenia wymienione w w/w pismie za bezzasadne."

    Dziekuje :)

  • 5. Data: 2005-05-16 16:43:33
    Od: " " <a...@g...pl>

    Goomich <g...@u...to.wp.pl> napisał(a):

    > Jeśli nie zalegasz ze spłatami, to nic.
    > Jeśli zalegasz, a w wyroku jest napisane, że w razie zwłoki,
    > którejkolwiek z rat wszystkie stają się wymagalne (albo coś podobnego),
    > to mają rację.

    nie zalegam, a nawet gdybym to w wyroku bylo napsiane, ze w razie spoznienia
    naliczane beda ustawowe odsetki za zwloke, nic o natychmiastowej wymagalnosci
    calosci zadluzenia

    dzieki za pomoc :)

  • 6. Data: 2005-05-16 16:50:13
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    " annemone" <a...@N...gazeta.pl> naskrobał/a w

> [...]

    Jeśli zalegasz, a w wyroku jest napisane, że w razie zwłoki,
    którejkolwiek z rat wszystkie stają się wymagalne (albo coś podobnego),

    To pytanie powinnaś im zadać.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Use the nuke Luke!

  • 7. Data: 2005-05-16 17:05:47
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 16.05.2005 Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał/a:
    > U tych windykacyjnych popierdułek to normalne.
    > Olać, a gdyby nękali - opieprzyć.

    W sumie mozna by bylo ich ostrzec, ze moze byc to potraktowane jako proba
    wyludzenia.

  • 8. Data: 2005-05-17 10:03:54
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 16 maj o godzinie 18:16, na pl.soc.prawo, Krzysztof 'LANcaster'
    Kotkowicz napisał(a):

    > " ..., niniejszym uznaje Panstwa roszczenia wymienione w w/w pismie za bezzasadne."
    ^^^
    Zupełny brak logiki w tym przykładowym piśmie.

    Napisałeś:
    'W w/w piśmie'
    - winno być:
    'w otrzymanym od Państwa piśmie nr .... z dn......'

    Ponadto *roszczenie jest zasadne* - co orzekła sama pytająca przed sądem,
    który to sąd zobowiązał ją do spłaty roszczenia w ratach.

    --
    Herbi
    17-05-2005 12:03:44

  • 9. Data: 2005-05-17 10:45:51
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 17.05.2005 Herbi <x...@a...pl> napisał/a:

    bezzasadne."

    > Napisałeś:
    > 'W w/w piśmie'
    > - winno być:
    > 'w otrzymanym od Państwa piśmie nr .... z dn......'

    Napisalem tez jakie pismo na samym poczatku. Nie lubie sie powtarzac.

    > Ponadto *roszczenie jest zasadne* - co orzekła sama pytająca przed sądem,
    > który to sąd zobowiązał ją do spłaty roszczenia w ratach.

    Nie. Oni wymagaja splaty calosci naraz. To roszczenie jest bezzasadne.

  • 10. Data: 2005-05-18 09:06:15

> [...]

    > w przypadku braku wplaty strasza mnie komornikiem
    > co mam robic w tej sytuacji? czy oni nie zapoznali sie z wyrokiem sadu w tej

    teraz jeszcze raz zreknelam na to pismo EGB, a dokladnie na sume, ktorej
    zadaja ode mnie
    ona jest prawie 2x wyzsza niz dlug uznany przeze mnie na rozprawie i rozlozony
    mi przez sad na raty...