  • 1. Data: 2005-05-16 16:01:58
    Temat: wybory
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    1. w dniu wyborow nie bedzie mnie w miejscu zamieszkania a chcialbym
    spelnic swoj obywatelski obowiazek i pojsc zaglosowac. bede wiedzial w
    jakiej miejscowosci bede sie wowczas znajdowac. gdzie musze isc i co
    musze zrobic zeby jakos moc zaglosowac poza swym mijescem
    zamieszkania. chodzi o wybory do parlamentu i na prezydenta rp.

    2. jesli jednak nie wyjade to co musialbym zrobic zeby zasiasc w
    komisji w jednym z lokali wyborczych? jakie sa warunki?

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)gazeta(kropka)pl
    Uwaga! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13.

  • 2. Data: 2005-05-17 11:15:45
    Temat: Re: wybory
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Sarpedon wrote:
> [...]
    > musze zrobic zeby jakos moc zaglosowac poza swym mijescem
    > zamieszkania. chodzi o wybory do parlamentu i na prezydenta rp.

    Bierzesz stosowne zaswiadczenie ze swojego urzedu miasta/gminy, po czym
    wykreslaja Cie z Twoje macierzystej listy i glosujesz gdzie chcesz.

    Pozdrawiam
    SDD