  • 41. Data: 2014-01-10 10:13:32
    Temat: Re: dlaczego policja ulgowo traktuje bandytów?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.01.2014 10:10, Robert Tomasik pisze:

    > Zdaje się, że sprawę już osądzono.

    Ale za uszkodzenie organizmu. Nie za przekroczenie uprawnień.

    Wg tego co piszesz - popełniono błąd w kwalifikacji prawnej czynu i
    sprawa powinna się toczyć od nowa.

  • 42. Data: 2014-01-10 10:28:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    wiadomości news:laodjs$5d9$1@node1.news.atman.pl...

    > Ale za uszkodzenie organizmu. Nie za przekroczenie uprawnień.
    > Wg tego co piszesz - popełniono błąd w kwalifikacji prawnej czynu i
    > sprawa powinna się toczyć od nowa.

    I tak do każdego możlwiego artykułu?

  • 43. Data: 2014-01-10 23:07:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 10 Jan 2014, Robert Tomasik wrote:

    > I tak do każdego możlwiego artykułu?

    A jest prekluzja w prawie karnym?
    I nie tyle "każdego możliwego", bo podstawą odrzucenia "dowolnego" będzie
    m.in. zarzut, że ten "nowy" zarzut stanowi błąd :>
    Przecież jakby sąd ten błąd zauważył wcześniej (sam z siebie), to
    albo by korygował, albo oddalił, ale *ten zarzut*, prawda?

    pzdr, Gotfryd