  • 1. Data: 2013-12-15 15:51:03
    Temat: Wonga
    Od: z <...@...pl>

    Skoro temat pobieraczków wzbudza takie zainteresowanie ...
    http://demotywatory.pl/4243865/Wongacom
    Wiem... Ciężko się będzie przyczepić bo jasno napisane choć pewnie
    odpowiednio małym drukiem i psychotechnicznie "przykryta" wiadomość o RSO.
    Ale to jest to samo działanie nazywane oszustwem, wyłudzeniem czy
    lichwą. Cel i pobudki te same oparte na żerowaniu na ludzkich
    ułomnościach, niedoinformowaniu czy trudnej sytuacji życiowej.
    A może tak kampania społeczna z takimi bilbordami jak na załączonym obrazku.
    A podobno państwo o nas dba wprowadza prawo regulujące wszystko i nie
    pozwalające na takie przekręty jak Ambergold....

  • 2. Data: 2013-12-16 08:34:07
    Temat: Re: Wonga
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A podobno państwo o nas dba wprowadza prawo regulujące wszystko i nie
    > pozwalające na takie przekręty jak Ambergold....

    Bo Wonga nie jest polską firmą tylko brata za wielką wodą to nie wolno
    dotykać. Tak samo jak np. "polisy na życie" czyli ubezpieczenie pogrzebowe
    (jeżeli reklama telewizyjna w różnych "utworach" tego ubezpieczenia nadawana
    jest ponad 20 razy dziennie, to nietrudno domyślić sie że pewnie 100% wpłat
    idzie na te reklamy). To samo dotyczy reklam ubezpieczenia "Szpital". Te
    firmy nie można usunąć czy zatrzymać właścicieli w areszcie, bo mogłoby to
    spowodować interwencję "marines" z formacji zielonych beretów.

    pozdr

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.