  • 1. Data: 2009-10-27 21:12:01
    Temat: dieta zagraniczna a wyżywienie
    Od: Ark Sempow <s...@g...com>

    Zagraniczna firma organizuje w UK kilkutygodniowe szkolenie, w ramach
    którego moja firma płaci za kurs i noclegi. Czy przysługuje mi pełna dieta
    jeżeli organizator w swojej ofercie nie wspomina nic o całodziennym
    wyżywieniu? Nieformalnie wiem, że będzie przez niego zapewnione. W
    wystawionej dla mojej firmy FV jest tylko wyszczególniona opłata za kurs i
    noclegi. Kilkakrotnie rozliczałem sie na różne sposoby [w różnch firmach] i
    pomijając aspekt moralny {;-) jak to jest formalnie?

    --
    Ark Sempow
    Niekiedy, gdy jednego człowieka zabraknie, cały świat zdaje się być