  • 1. Data: 2009-10-27 18:36:15
    Temat: Emerytura dla mężczyzn od kiedy?
    Od: "Kante" <K...@o...pl>

    Jakie są obecnie przepisy dotyczące wieku kiedy mężczyzna może przejść na
    emeryturę ? czy jest to 60 lat + 35 lat pracy?

    czy to obowiązuje ?
    http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/6786,rzad_przy
    jal_ustawe_dajaca_prawo_do_emerytur_60_letnim_mezczy
    znom.html

    pzdr.

  • 2. Data: 2009-10-27 21:13:40
    Temat: Re: Emerytura dla mężczyzn od kiedy?
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Kante pisze:
> [...]
    >
    > czy to obowiązuje ?
    > http://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/6786,rzad_przy
    jal_ustawe_dajaca_prawo_do_emerytur_60_letnim_mezczy

    Mam 39 lat przepracowane 7 lat z czego 2 to DG z obnizona stawka, do 60
    zostalo mi 21 lat czyli bede musial pracowac do 67 roku ? Czy 2 lata
    dluzej jak dozyje ?
    A co jesli nie dozyje kase wyda prezes na dziwki i nowe auto ?