  • 71. Data: 2022-08-18 14:45:32
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-16-sierpnia-2022 o 20:56, Henryk Hajdan pisze:
    > Tylko jakoś nie przypominam sobie, albo media nie były wolne, aby było
    > tak jak teraz.

    A ja sobie przypominam jak wszystkie media hołdowały tylko jednej
    lewicowej narracji.
    Nowe telewizje były szykanowane prawnie a prawicowi dziennikarze
    wywalani z roboty.

    Muszę pisać kiedy to było czy sam ogarniesz? ;-)

  • 72. Data: 2022-08-18 14:47:56
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-16-sierpnia-2022 o 20:56, Henryk Hajdan pisze:
    > U Niemców, jest jak jest, może nie najlepiej, ale jakaś tam ciągłośc
    > rządów istnieje, a u nas co władza, to własne porządki, ale to na
    > dyskusję na pl.soc.polityka

    Wyobraź sobie że media w Niemczech potrafią pochwalić Polskę z całym jej
    bagażem i tym zamordyzmem w mediach który sobie wyimaginowałeś ;-)

  • 73. Data: 2022-08-18 15:15:43
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 18 Aug 2022 14:45:32 +0200, _Master_ napisał(a):

> [...]
    > wywalani z roboty.
    >
    > Muszę pisać kiedy to było czy sam ogarniesz? ;-)

    Musowo masz na myśli czas, kiedy prasa wyklęta nie miała krociowych
    dochodów z reklam spółek skarbu państwa i musiała ciągnąć na kroplówce ze
    SKOK-ów, bo ich wyrafinowanej publicystyki nie chciał czytać nawet suteren.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 74. Data: 2022-08-18 15:26:47
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-18-sierpnia-2022 o 15:15, Olin pisze:
    > Musowo masz na myśli czas, kiedy prasa wyklęta nie miała krociowych
    > dochodów z reklam spółek skarbu państwa i musiała ciągnąć na kroplówce ze
    > SKOK-ów, bo ich wyrafinowanej publicystyki nie chciał czytać nawet suteren.

    Dokładnie w tych samych agora i jej plugastwo ciągnęły wielkie zyski z
    tych samych źródeł.

    Bez tych źródeł cienko kwiczą zobaczymy czy też przetrwają 3 kadencje
    PiSu ;-)

    Nie... Unijne fundacje do tego by nie dopuściły ;-)

  • 75. Data: 2022-08-18 15:35:21
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 18 Aug 2022 15:26:47 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Dokładnie w tych samych agora i jej plugastwo ciągnęły wielkie zyski z
    > tych samych źródeł.

    Nakład GW jest jakby wyższy niż gadzinówki Sakiewicza, więc w normalnych
    warunkach dostawała więcej z reklam SSP.

    Czekiści z GP już dostają pensję, czy chlebodawca dalej ich spuszcza na
    drzewo?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 76. Data: 2022-08-18 15:53:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Aug 2022 15:26:47 +0200, _Master_ wrote:

    > Dokładnie w tych samych agora i jej plugastwo ciągnęły wielkie zyski z
    > tych samych źródeł.

    No ale byly tez wymogi oglaszania czegos "w prasie o zasiegu
    ogolnopolskim". Chyba nadal są ..

    > Bez tych źródeł cienko kwiczą zobaczymy czy też przetrwają 3 kadencje
    > PiSu ;-)

    Cienko, ale zbieglo sie z internetem, potem Covidem.
    A z drugiej strony redaktor jakiejs wielkiej amerykanskiej czy
    angielskiej gazety kiedys powiedzial "subskrypcja w internecie
    ... mamy z tego takie zyski, ze dziwie sie, ze dopiero teraz to
    zrobilismy"

    > Nie... Unijne fundacje do tego by nie dopuściły ;-)

    Ale prawdziwie unijne, czy prywatne z krajow Unii?

    Z drugiej strony - byla sobie jakas tam mala fundacyjka
    niemiecko-polska, czy austryjacko-polska, zadna tam wielka polityka.
    No i czasem dostawala jakies zlecenie ze sfer rządowych,
    ot glupie tam "co Niemcy sądzą o Polakach", albo
    "co Niemcy myslą o urlopie w Polsce".

    przyszedl rok 2016, przestali dostawac takie zlecenia.
    Teraz pewnie Rydzyk dostaje.

    Ale z trzeciej strony - kto powiedzial, ze to oni musza dostawac takie
    zlecenia?

    J.

  • 77. Data: 2022-08-18 16:15:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 18 Aug 2022 14:45:32 +0200, _Master_ wrote:

    > A ja sobie przypominam jak wszystkie media hołdowały tylko jednej
    > lewicowej narracji.
    > Nowe telewizje były szykanowane prawnie

    Ktore ?

    > a prawicowi dziennikarze wywalani z roboty.

    Z ktorej roboty? Z tych starych telewizji?

    No coz, jak sie dziennikarz nie zgadza z wizja redaktora naczelnego.

    Choc mozna przypomniec Rzepę i sprawe trotylu, oraz jakies tam zdanie
    z tasm newsweeka ...

    > Muszę pisać kiedy to było czy sam ogarniesz? ;-)

    Napisz.

    Ale ale ... czy z tego wniosek, ze prawicowe media maja za mało
    czytelników, czy moze taki, ze kazda wladza ma "swoje" media,
    z ktorymi zyje dobrze ? :-)

    J.

  • 78. Data: 2022-08-18 17:19:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A o dochodzeniu przez spadkobierców słyszałeś?

    https://www.fssm.pl/emerytury-policyjnej-nie-mozna-o
    dziedziczyc

    Znów wydaje ci się, że znasz prawo.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 79. Data: 2022-08-18 23:21:18
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Taka jest kolej rzeczy. Musisz się z tym pogodzić. Twój punkt widzenia
    nie musi być jedynie słusznym. Na tym polega tfuuudemokracja.

    Wybory były demokratyczne ale nie sprawiedliwe?

    Tak jak każde. ;-)

  • 80. Data: 2022-08-18 23:34:44
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-18-sierpnia-2022 o 15:53, J.F pisze:

    > No ale byly tez wymogi oglaszania czegos "w prasie o zasiegu
    > ogolnopolskim". Chyba nadal są ..

    No i? Wadza może wybrać sobie gdzie publikuje. Za Donka wybory były inne
    a teraz są inne.

    > Cienko, ale zbieglo sie z internetem, potem Covidem.

    O widzisz. Zaczynasz dobrze kombinować. Słuchalność trójki też spadała w
    tym czasie. Ich takie wymówki nie dotyczą? ;_)

> [...]
    > angielskiej gazety kiedys powiedzial "subskrypcja w internecie
    > ... mamy z tego takie zyski, ze dziwie sie, ze dopiero teraz to

    To zależy od kraju, mentalności obywateli, stopnia rozwoju.

    My przecież ciągle gonimy ten "zachód"

    > Ale prawdziwie unijne, czy prywatne z krajow Unii?

    Jeden hoooj czasem się ukrywały a czasem w świetle kamer karmiły swoich

    normalne w tfuuuudemokracji.

    > przyszedl rok 2016, przestali dostawac takie zlecenia.
    > Teraz pewnie Rydzyk dostaje.
    > Ale z trzeciej strony - kto powiedzial, ze to oni musza dostawac takie
    > zlecenia?

    No właśnie. I tu dochodzimy do punkt siedzenia a nie do prawdy objawionej.

    Wracając do wątku. Jedni uważają że taki ubek został pokrzywdzony i
    należy przekonać sąd o jego "biedzie" a drudzy że ubeki tyle zła
    zrobiły, tylu ludzi skrzywdziły, tyle się nachapali że nic im nie będzie
    a tysiącom poszkodowanych przynajmniej się humor poprawi.

    Nie wiem którzy są lepsi. Są tylko inni ;-)

    A przecież BOGACTWO w RÓŻNORODNOŚCI ;_)