  • 1. Data: 2007-01-16 14:29:31
    Temat: decyzja wojewody wrocł nr Gk.gw 8224/K/40/49/64/93 ??????
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Witam,
    moja babcia stara się o nabycie działki przez zasiedzenie. W odpowiedzi z UM
    powołano się na decyzję wojewody wrocławskiego z dn. 16 września 1993nr
    Gk.gw 8224/K/40/49/64/93 gdzie znajdę informację na temat tej decycji?
    Z góry dziękuję.

    Jenocześnie poszukuję informacji na temat możlwości pierwokupu
    nieruchomości(gruntu)

    Pozdrawiam, Joanna

  • 2. Data: 2007-01-16 15:29:57
    Temat: Re: decyzja wojewody wrocł nr Gk.gw 8224/K/40/49/64/93 ??????
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Joanna napisał(a):

    > gdzie znajdę informację na temat tej decycji?

    W urzędzie wojewódzkim, u wojewody, który wydał decyzję. Ale czy w ogóle
    dotyczy ona ciebie?
    Ale po co ci to? Przegrałaś sprawę w dwóch instancjach więc, czas dać
    spokój.

    --
    @2007 Johnson

  • 3. Data: 2007-01-16 16:06:29
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    To dotyczy innej sprawy!
    Mojej babci!
    A sądy nie są nieomylne.

  • 4. Data: 2007-01-16 16:17:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Joanna napisał(a):

    > A sądy nie są nieomylne.

    Być może, ale i tak wyroku drugiej instancji zaskarżyć w twoim wypadku
    nie nie można. Więc z tego że sąd się pomylił (a pewnie raczej nie) i
    tak ci nic nie przyjdzie.

    --
    @2007 Johnson

  • 5. Data: 2007-01-16 17:23:51
    Temat: Re: decyzja wojewody wrocł nr Gk.gw 8224/K/40/49/64/93 ?????? cd.
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Gwarantuje Ci, że wyrok jest niesprawiedliwy.
    Dotyczy pomocy udzielonej mi przez ZOZ wbrew mojej woli, a właściwie bez
    mojej wiedzy.
    Dwa chorowałam wówczas na depresje, a zgodnie z ust. opieka psychiatryczna
    jest bezpłatna.
    Przewieziono mnie na 1 dzień do szpitala, gdzie przeprowadzono płukanie
    żołądka i kroplówki, choć było to absolutnie niekonieczne.
    Miałam wówczas zawartą z redakcją jako dziennikarz umowę o dzieło,
    zarabiałam za wierszówke groszowe stawki, takie które po opłaceniu telefonow
    i przejazdów, nie pozwalały mi na ubezpieczenie. Robiłam to z pasji i żeby
    nie siedzieć bezczynnie na bezrobociu.
    Szpital żadał ode mnie zapłaty ok 750 zł ( z czego 450zł to przewóz karetką
    ok . 8 km!!!). Prośby o umorzenie nie pomogły.
    Skierowali sprawę do sądu i do komornika.
    Wówczas pracowałam na pół etatu jako marketingowiec i zarabiałam 500zł, ale
    sędzia w wyroku uznał - cytuje: "...że mam wygospodarować z dochodów
    pieniądze na spłatę". Komornik już okazał się mądrzejszy i umorzył zabór
    pieniędzy na poczet długu, ponieważ nie mam doxchodów nawet na granicy
    minimu socjalnego. Jednocześnie stwierdził, że przez 10 lat moja sytuacja
    może się poprawić i będzie mógł żadać zwrotu długu.
    W apelacji użylam argumentu rzecznika NFZ, że opieka psychiatryczna jest
    bezpłatna i, że na oddziale na który mnie skierowano, choć internistyczny
    miałam zapewnioną całodobową opiekę psych. co jest z tym równoznaczne.
    Jednak na ten argument sąd też pozostał głuchy.
    HEPL. Co mam robić w tej sytuiacji.
    Skoro kasacja odpoada i skarga kasacyjna (??) chyba też.
    Czy może pomóc mi RPO?
    Cała ta sprawa mnie przytłacza, ale jednocześnie nie czuję się winna i
    uważam to za niesprawiedliwe!
    Asia

  • 6. Data: 2007-01-16 17:40:09
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Joanna napisał(a):

> [...]
    > Przewieziono mnie na 1 dzień do szpitala, gdzie przeprowadzono płukanie
    > żołądka i kroplówki, choć było to absolutnie niekonieczne.

    Pewnie te zabiegi to jednak nie jest opieka psychiatryczna, a czy były
    potrzebne? Obiektywnie być może nawet nie, ale postaw się na miejscu
    lekarzy, którzy nie wiedzieli czego się nałykałaś. Musieli ci zrobić to
    co zrobili.

> [...]
    > i przejazdów, nie pozwalały mi na ubezpieczenie. Robiłam to z pasji i żeby

    Mogłaś sama ubezpieczyć się w zakresie ubezpieczenia zdrowotnego, jako
    tzw. wolny zawód.

    > Szpital żadał ode mnie zapłaty ok 750 zł ( z czego 450zł to przewóz karetką
    > ok . 8 km!!!).

    Co do ceny to chyba w razie sporu sąd powinien to sam ocenić, a nie
    przyjmować podane przez szpital ceny. Bo jak za tak niewiele to tochę dużo.

> [...]
    > pieniądze na spłatę". Komornik już okazał się mądrzejszy i umorzył zabór
    > pieniędzy na poczet długu, ponieważ nie mam doxchodów nawet na granicy

    Sąd nie za bardzo może oddalić powództwo tylko dlatego że dłużnik nie ma
    pieniędzy. To już problem powoda i tego jak i czy w ogóle będzie w
    stanie wyegzekwować zasądzone świadczenie.

> [...]
    > miałam zapewnioną całodobową opiekę psych. co jest z tym równoznaczne.
    > Jednak na ten argument sąd też pozostał głuchy.

    Jak pisałem wyżej płukanie żołądka nie wygląda mi na procedurę
    psychiatryczną.
    Jest pewnie gdzieś w NFZ katalog jaki zabieg jest czym i co wchodzi w
    skład tej opieki psychiatrycznej.

    > HEPL. Co mam robić w tej sytuiacji.

    Nic nie możesz zrobić. Co najwyżej dojść do jakiegoś porzumienia z
    wierzycielem.

    > Czy może pomóc mi RPO?

    Wątpię.

    > Cała ta sprawa mnie przytłacza, ale jednocześnie nie czuję się winna i
    > uważam to za niesprawiedliwe!

    Trochę winy twojej w tym jest, w końcu jakieś tabletki łyknęłaś.

    --
    @2007 Johnson

  • 7. Data: 2007-01-16 19:36:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Joanna" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powołano się na decyzję wojewody wrocławskiego z dn. 16 września 1993nr
    > Gk.gw 8224/K/40/49/64/93 gdzie znajdę informację na temat tej decycji?

    Ja bym pytał w Urzędzie Wojewódzkim. Przy czym Urząd, skoro juz powołuje się na
    jakiś akt prawny, to powinien albo podać miejsce jego publikacji albo przesłać
    odpis. Bo inaczej, to dochodziło by do absurdów.

  • 8. Data: 2007-01-16 21:08:01
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Na ten przepis powołał się akurat Urząd Miejski a doladniej wydz. geodezji.
    Nie pozostaje mi nic innego, jak pojechać do urzędu...