  • 1. Data: 2007-01-16 14:28:10
    Temat: podpisanie umowy poza siedziba firmy
    Od: "wojtek" <w...@p...onet.pl>

    witam,

    powstala umowa sprzedazy "w internecie" poza siedziba firmy i czy w tym
    przypadku sprzedawca ma 10 dni na zerwanie umowy ?

    Pozdrawiam W

  • 2. Data: 2007-01-16 14:46:22
    Temat: Re: podpisanie umowy poza siedziba firmy
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "wojtek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > powstala umowa sprzedazy "w internecie" poza siedziba firmy i czy w tym
    > przypadku sprzedawca ma 10 dni na zerwanie umowy ?

    zalezy co było przedmiotem umowy
    niektórych rzeczy 10 dniowy termin zwrotu nie dotyczy

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2007-01-16 14:51:45
    Od: "wojtek" <w...@p...onet.pl>

    > zalezy co było przedmiotem umowy
    > niektórych rzeczy 10 dniowy termin zwrotu nie dotyczy

    sprzet budowlany

    kupujacy dal mi za mala kase wiec zrezygnowalem ze sprzedazy (wystepowalem
    jako firma)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-01-16 15:35:07
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > sprzet budowlany
    >
    > kupujacy dal mi za mala kase wiec zrezygnowalem ze sprzedazy (wystepowalem
    > jako firma)

    to raczej przywilej kupującego a nie sprzedawcy

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-01-16 15:46:12
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 16.01.2007 wojtek <w...@p...onet.pl> napisał/a:
    > sprzet budowlany
    > kupujacy dal mi za mala kase wiec zrezygnowalem ze sprzedazy (wystepowalem
    > jako firma)

    Jako sprzedawca to nie masz w ogĂłl etakich uprawnien.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2007-01-16 15:50:05
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu wojtek porozsypywal nastepujace haczki:
    > kupujacy dal mi za mala kase wiec zrezygnowalem ze sprzedazy (wystepowalem
    > jako firma)
    Ale imho to kupujacy moze zrezygnowac z transakcji. Watpie zeby
    sprzedajacy mial takie prawa.
    --
    badzio

  • 7. Data: 2007-01-16 20:53:50
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    wojtek wrote:
    > powstala umowa sprzedazy "w internecie" poza siedziba firmy i czy w tym
    > przypadku sprzedawca ma 10 dni na zerwanie umowy ?

    Tylko jeśli sprzedawca jest w tej transakcji konsumentem (a zapewne nie
    jest).