  • 1. Data: 2007-01-16 15:04:27
    Temat: skarga kasacyjna o przymus adwokacko-radcowski
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Witam, zamierzam wnieść skargę kasacyjną do wyroku sądu okręgowego, gdzie i
    w jaki sposob mam się zgłosić o przyznaie adwokata z urzędu, aby mógł w moim
    imieniu wnieść skargę kasacyjną.
    Dodam, że sprawa toczyła się w sądzie cywilnym i przedmiot sprawy wynosi ok.
    1500 zł.
    Dziękuję.
    J.

  • 2. Data: 2007-01-16 16:41:24
    Od: " Falkenstein" <f...@W...gazeta.pl>

    Joanna <j...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > imieniu wnieść skargę kasacyjną.
    > Dodam, że sprawa toczyła się w sądzie cywilnym i przedmiot sprawy wynosi ok.

    A zatem, jak ci to już zresztą tłumaczono, kasacja od tego wyroku nie
    przysługuje.