  • 1. Data: 2007-01-16 13:28:38
    Temat: Problem z odzyskaniem pieniędzy za zwrócony produkt na Allegro
    Od: o...@i...pl

    Witam
    Kupiłem na Allegro pewne nowe urządzenie. Sprzedawca reklamował
    się, że udziela dwuletniej gwarancji. Zamówione urządzenie okazało
    się niesprawne i po kilku dniach (akurat były święta) odesłałem
    je do sprzedawcy z prośbą o wymianę na nowe lub zwrot pieniędzy.
    Sprzedawca zwrócił pieniądze, ale tylko w kwocie 75% ceny
    urządzenia, nie wspominając o koszcie przesyłki. Napisałem do
    sprzedawcy maila w tej sprawie, żądając
    zwrotu całości, ale nie raczył odpowiedzieć. Pomimo, że moje
    roszczenie dotyczy kilkudziesięciu złotych nie zamierzam odpuścić i
    chciałbym skierować sprawę na drogę sądową. Niestety, jestem
    trochę zielony w tej materii, prosiłbym o jakieś wskazówki jak się
    do tego zabrać. Z góry dziękuję za pomoc

  • 2. Data: 2007-01-16 15:21:14
    Od: "DarkDaro" <d-j1@hate-spam_gazeta.pl>

    Z góry dziękuję za pomoc!

    Pco do sądu? Idź na policję i zgłoś wyłudzenie na kwote będącą różnicą ceny
    a kwotą zwróconą. Pokaż kopie przelewów i gość dostanie wezwanie do
    wyjaśnienia , narobi w portki i zwróci kasę i nie będzie wiecej kantował.

    --
    Pzdr
    Mroczny Daro