  • 1. Data: 2005-06-28 06:33:09
    Temat: de minimis. Czy udzielający pomocy ma jakies obowiązki?
    Od: g...@p...onet.pl

    Witam.
    Chodzi mi o zasade de minimis. Mianowicie czy na udzielającym pomocy publicznej
    (spółka Skarbu Państwa) ciążą obowiązki dot. tej zasady? Chodzi o to czy
    konieczna jest otrzymanie informacji od pożyczkobiorcy czy pomoc otrzymana jest
    pomocą de minimis czy inną i co z taka informacją należy robić? Chodzi mi o ten
    konkretny przypadek, bo w drugą stronę to jest pewne.

    pozdrawiam
    pudelzgwadelupy