  • 1. Data: 2005-06-28 06:19:22
    Temat: Swiadectwo pracy - przez poczte?
    Od: Roland Zerek <r...@w...to.poczta.fm>

    Witam,

    Chcialem zapytac, czy moj (juz) byly pracodawca moze mi przeslac
    swiadectwo pracy poczta? Pracowalem w innej miejscowosci, niz mieszkam i
    na dodatek teraz sie przenosze w inny regiion Polski i jechac do
    pracodawcy zupelnie mi nie pasuje...

    --
    Roland Żerek
    rolandz (na) poczta fm

  • 2. Data: 2005-06-28 07:59:48
    Temat: Re: Swiadectwo pracy - przez poczte?
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Roland Zerek" <r...@w...to.poczta.fm> napisał w
    wiadomości news:d9qq4p$qom$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > swiadectwo pracy poczta? Pracowalem w innej miejscowosci, niz mieszkam i
    > na dodatek teraz sie przenosze w inny regiion Polski i jechac do

    Jak najbardziej tak.

    L.

  • 3. Data: 2005-06-29 05:57:30
    Od: Roland Zerek <r...@w...to.poczta.fm>