  • 1. Data: 2005-06-28 06:14:54
    Temat: Faktury TPSA i ich korekty
    Od: "sylwia.wroclaw" <s...@g...pl>

    Od ponad roku jestem klientem TPSA. Od ponad roku otrzymuję faktury i
    grzecznie za nie płacę. Na fakturach były wymienione wszystkie usługi.
    I nagle kilka dni temu przyszły do mnie faktury korygujące w liczbie 12 sztuk
    - co oznacza, że wszystkie faktury byly przez TPSA błędnie wystawione.
    W sumie mam dopłacić raptem 21 zł, ale jak to jest wg prawa. Czy muszę
    dopłacić, czy też mogę się powołać na to, że byłam wprowadzana w błąd i to nie
    moja wina i niech sobie TPSA zapłaci.

    Sylwia

  • 2. Data: 2005-06-28 06:23:37
    Temat: Re: Faktury TPSA i ich korekty
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    sylwia.wroclaw wrote:
> [...]
    > dopłacić, czy też mogę się powołać na to, że byłam wprowadzana w błąd i to nie

    jeśli korekta jest słuszna zapłacić.
    to oznacza, że przez rok dostawałaś usługę i przez błąd tpsa nie
    musiałaś za nią płacić. Czysty zysk.
    Przedawnienie niestety jeszcze nie nastąpiło.

  • 3. Data: 2005-06-28 09:06:10
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > jeśli korekta jest słuszna zapłacić.
    > to oznacza, że przez rok dostawałaś usługę i przez błąd tpsa nie musiałaś
    > za nią płacić. Czysty zysk.
    > Przedawnienie niestety jeszcze nie nastąpiło.

    a na wystawienie faktury korygujacej nie ma jakiegos okreslonego terminu ?

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"