  • 1. Data: 2008-06-08 00:14:53
    Temat: Polskie drogi no i właśnie...
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Tak się zastanawiam, czy istniała by szansa wywalczyć odszkodowania za
    szybsze zużywanie się podzespołów w aucie. Drogi jakie mamy każdy widzi i
    się okazuje, że u nas podzespoły zawieszenie zużywają się średnio 38%
    szybciej niż u zachodnich sąsiadów. Dane z VW, znajomy tam pracuje i dotarł
    do takich statystyk. I tak przy piwku zaczęliśmy się zastanawiać, czy można
    by wytoczyć jakiś proces i zażądać od kogoś (np. Zarządu Dróg Krajowych)
    odszkodowania za taki stan rzeczy na podstawie takich statystyk od
    producenta.

    --
    Tomasz Motyliński
    ... i do tego jaki ładny :) http://satfilm.pl/~motto77/mydesktop.jpg

  • 2. Data: 2008-06-08 04:01:02
    Temat: Re: Polskie drogi no i właśnie...
    Od: "m5c" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Motyliński" <m...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > by wytoczyć jakiś proces i zażądać od kogoś (np. Zarządu Dróg Krajowych)
    > odszkodowania za taki stan rzeczy na podstawie takich statystyk od

    Z pewnością od Zarządu Dróg Krajowych niczego nie uzyskacie po pierwsze
    ponieważ takiego nie ma. A po drugie primo proces macie przegrany bo chcąc
    odszkodowanie trzeba szkodę udowodnić. Wasza osobistą konkretną szkodę a nie
    średnią statystyczną.

    BTW. na kogo głosowaliście w ostatnich wyborach?

  • 3. Data: 2008-06-08 11:19:01
    Od: "Loko" <l...@l...pl>

    > odszkodowania za taki stan rzeczy na podstawie takich statystyk od
    > producenta.

    A jeżeli zarządca dróg poda, iż np w Armenii podzespoły zuzywają sie 74,5%
    bardziej niż w Niemczech i każe oddać Ci różnicę za te 36,5% wolniejszego
    zużywania (dzięki lepszemu poziomowi dróg w Polsce niż w Armenii)?

    PS. Dylematy przy piwie są z pewnością różne - ale zanim napiszesz pozew to
    może najpierw wytrzeźwiej :-)

    Loko

  • 4. Data: 2008-06-08 14:31:44
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <g2gfag$sth$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    Loko <l...@l...pl> m.in. napisał(a)::

    > PS. Dylematy przy piwie są z pewnością różne - ale zanim napiszesz pozew
    > to może najpierw wytrzeźwiej :-)

    Ehh zastanawiałem się tylko, czy coś takiego byłoby możliwe.
    U nas ciężko wyegzekwoać odszkodowanie, jak się auto faktycznie uszkodzi.
    Przykład? Swojego czasu naprawiali drogę z Koła Na Włocławek. W ciągu 4 dni
    do policji w Lubrańcu zgłosiło się przeszło 1000 (ja byłem 1009)
    poszkodowanych, u wszystkich to samo pęknięte szyby, odpryski na lakierze.
    Nikt nie dostał złotówki, bo PZU stwierdziło, że droga była remontowana
    zgodnie z jakimiś tam normami. A firma która tą drogę remontowała bardzo
    szybko magicznie przestała istnieć wkrótce. W praktyce firma istnieje, ale
    już pod inna nazwą.

  • 5. Data: 2008-06-08 19:55:36
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    Tomasz Motyliński pisze:

    > Nikt nie dostał złotówki, bo PZU stwierdziło, że droga była remontowana
    > zgodnie z jakimiś tam normami.

    A to PZU stanowi czy odszkodowanie się należy, czy jednak sądy?

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \

  • 6. Data: 2008-06-09 01:06:50
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...eu>

    Witam,

    W poście <g2hdfm$27d$1@inews.gazeta.pl>
    Kocureq <a...@...stopce.pl> m.in. napisał(a)::

    > A to PZU stanowi czy odszkodowanie się należy, czy jednak sądy?

    Ja tam miałem tylko przednią szybę pękniętą, w sumie wrzuciłem w koszta FV i
    po sprawie. Ale inni jakieś stowarzyszenie założyli czy coś i procesują się
    PZU (z tego co wiem) już 2 rok i końca nie widać.