  • 1. Data: 2002-04-11 23:44:57
    Temat: dane osobowe
    Od: "*** Wsparcie ***" <s...@p...onet.pl>

    Czy powielanie adresów jawnie i oficjalnie działających instytucji, np.
    ośrodków terapeutycznych kłuci się z prawem (np. ustawą o ochronie danych
    osobowych)?
    Dziękuję

    pzdr.
    Ciszewski Mariusz

    -
    RAZEM MOŻEMY ZATRZYMAĆ PRZEMOC
    www.wsparcie.prv.pl
    www.stopprzemocy.republika.pl
    s...@p...onet.pl
    -

  • 2. Data: 2002-04-13 16:33:44
    Temat: Re: dane osobowe
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Fri, 12 Apr 2002, *** Wsparcie *** wrote:

    > Czy powielanie adresów jawnie i oficjalnie działających instytucji, np.
    > ośrodków terapeutycznych kłuci się z prawem (np. ustawą o ochronie danych
    > osobowych)?

    Zależy do jakich celów.

    Co to jest "powielanie adresów"?

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)

  • 3. Data: 2002-04-13 16:38:56
    Od: "*** Wsparcie ***" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik Gwidon S. Naskrent <n...@a...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:Pine.LNX.4.44.0204131833240.1258-100000@loca
    lhost...

    > Zależy do jakich celów.
    >
    > Co to jest "powielanie adresów"?

    Chodzi mi o umieszczanie adresów różnych instytucji na prywatnej stronie
    WWW, zajmującej się podobną tematyką.

    W pewnym sensie jest to... darmowa reklama.

  • 4. Data: 2002-04-14 07:22:20
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@a...pl>

    On Sat, 13 Apr 2002, *** Wsparcie *** wrote:

    > Chodzi mi o umieszczanie adresów różnych instytucji na prywatnej stronie
    > WWW, zajmującej się podobną tematyką.

    Otóż właśnie jest problem czy daje się to zakwalifikować jako "cele
    osobiste lub domowe", o których mowa w art. 3 ust. 4 ustawy. IMO publiczny
    charakter tego przedsięwzięcia wyklucza to.

    > W pewnym sensie jest to... darmowa reklama.

    Przedsiębiorca może sobie nie życzyć darmowej reklamy.

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)