  • 1. Data: 2002-04-11 18:35:38
    Temat: pytanie - praca dla firmy z USA
    Od: "P.Madej" <m...@7...com>

    witam...

    mam pytanko zwiazane z zatrudnieniem w zagranicznej firmie. moze ktos bedzie
    mogl pomoc...
    czy i na jakich zasadach moge zostac zatrudniony do pracy (jako konsultant -
    planista) przez amerykanska firme ? zaznaczam, ze chodzi tu o "wirtualna"
    prace - mam na mysli sytuacje, w ktorej przebywajac na terenie polski
    pracuje dla amerykanskiej firmy.
    zecz jasna chodzi mi o oficjalny rodzaj zatrudnienia.

    --
    serdecznie pozdrawiam...

    Pawel Madej
    m...@7...com

  • 2. Data: 2002-04-12 15:51:01
    Temat: Re: pytanie - praca dla firmy z USA
    Od: "VERTRET" <v...@k...onet.pl>

    Użytkownik "P.Madej" <m...@7...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracuje dla amerykanskiej firmy.
    > zecz jasna chodzi mi o oficjalny rodzaj zatrudnienia.

    Zarejestruj dzialalnosc i wystawiaj im fakture co miesiac. A przy okazji jak czas
    pozwoli rob to
    samo dla innych firm w kraju.