  • 1. Data: 2002-12-17 06:52:39
    Temat: czynsze - pomocy
    Od: j...@p...onet.pl

    Od 5 lat jestem właścicielką kamienicy w centrum 50-tysięcznego miasta. Od
    nowego roku chciałabym podnieść czynsz.W tym celu wczoraj z nowymi decyzjami
    poszłam do lokatorów, żeby zapoznać ich z nowymi stawkami i zebrać podpis
    świadczący o tym, że przyjęli do wiadomości fakt podwyżki. Wszyscy podpisali
    oprócz jednej lokatorki, która powiedziała - "ja się nie zgadzam" . Osoba ta
    zajmuje 70 m2 mieszkanie i płaci 80 zł miesiecznie. Co z takim fantem zrobić?
    I jeszcze jedna sprawa : stając się nową właścicielką kamienicy zawarłam nowe
    umowy najmu na czas określony. Ona nowej decyzji też nie podpisała, bo na czas
    określony to ona nie chce. Mieszka teraz na podstawie umowy podpisanej z
    poprzednim włascicielem. Czy jest jakiś sposób na takich lokatorów. Proszę,
    pomóżcie. Czekam na Wasze sugestie (chciałabym, żeby były one zgodne z prawem).