  • 1. Data: 2002-12-17 00:04:40
    Temat: Postępowanie w przypadku zarzutu kradzieży
    Od: "Theurge" <d...@w...pl>

    Witam i pozdrawiam cala grupe

    mam kilka pytan w zwiazku z procedura postepowania, a ze sprawa jest dosc
    pilna, bede wdzieczny za wszelka pomoc lub chocby odeslanie w odpowiednie
    miejsce. Wszysko dotyczy znajomej osoby nieletniej (jesli ma to jakiekolwiek
    znaczenie...), a czyn jest wykroczeniem (proba kradziezy sklepowej
    przedmiotu wartosci 20 pln )
    1. czy strona podejrzana ma prawo wgladu do wszystkich akt sprawy (np.
    wniosku o wszczecie postepowania) czy tylko do wlasnego zeznania ?
    2. jak (w skrocie) moze przebiegac postepowanie i jakie najczesciej orzeka
    sie kary w podobnych sytuacjach?
    3.czy jest okreslony okres uniewazniania zeznan, a jesli tak, jak to
    wszystko wyglada?
    4. jakie paragrafy kw polecacie do poduszki w zwiazku z tym ? :]

    Sprawa nie dotyczy mnie osobiscie, ale mam wrazenie ze cos jest w tym
    wszystkim nie tak (m.in. traktowanie tego wszystkiego jak sprawy o zabojstwo
    conajmniej - przesadzam, ale niewiele) i mam zamiar troche poszperac, wiec
    bede wdzieczny za chocby odrobine zainteresowania

    Pozdrawiam raz jeszcze!
    B.S.

    PS. Przepraszam za ewentualne "zasmiecanie" grupy, ale nie znam
    obowiazujacych tu zasad, a w archiwum niewiele udalo mi sie znalezc....

  • 2. Data: 2002-12-17 00:15:01
    Temat: Re: Postępowanie w przypadku zarzutu kradzieży
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Theurge napisa_(a):
    > 4. jakie paragrafy kw polecacie do poduszki w zwiazku z tym ? :]

    kw jak kw, raczej ustawę o postępowaniu w sprawach nieletnich

    KG