  • 1. Data: 2002-12-16 21:56:23
    Temat: rejestracja spółki z oo w KRS
    Od: "Gonzo" <M...@i...pl>

    Czy ktoś wie gdzie można znaleźć wzory zaświadczeń składanych podczas
    rejestracji spółki w KRSie. Chodzi mi o zaświadczenia, do których nie ma
    standardowych formularzy, taki jak :
    - Oświadczenie zarządu o wniesieniu kapitału
    - Dokument o powołaniu członków organów spółki
    Dzieki,
    Gonzo

  • 2. Data: 2002-12-31 11:39:44
    Temat: Re: rejestracja spółki z oo w KRS
    Od: z...@p...onet.pl

    oswiadczenie piszesz normalnie "oswiadczamy, ze wnieslismy kapital w
    całosci...... itp."
    powołanie członków organów spółki - uchwała wspólników
    przy jednoosbowej spółce z o.o. u notariusza

    M.